heyhoi,

vandaag weer een nieuw hoofdstuk.

let me know what you think ?!


love,
Denise

Ineens kwam ik weer tot de realiteit, hij zei dus echt dat ik te dik ben.
Het was geen nachtmerrie…. Het was echt.
‘uhm oke, ik zal er aan proberen te werken’ zei ik tegen mijn baas.
De hele avond bleef het door mijn hoofdspoken ja tuurlijk logisch dat vergeet je niet zomaar.
Toen ik na mijn werk thuis kwam twijfelde ik of ik het tegen mijn moeder moest vertellen, maar ik besloot toch om het niet te doen.
‘ mam ik ga nog even naar het strand ‘ riep ik naar boven.
Ik had mijn sportkleding aangedaan en ging naar het strand om even te sporten, want ik zat er niet op te wachten om mijn baan te verliezen vanwege mijn vet.
Toen ik een tijdje bezig was op het strand kwam het besef ineens, ja misschien ben ik ook wel dik..
Ik bekeek mezelf in de ramen in een winkel tegen over het strand, ik pakte mijn buik vast en dacht aan de foto van Chloe en mij.
Nou ik ga vanaf morgen maar gezonder eten en geen snoep en fastfood meer voor mij.
Ik trok nog een laatste sprintje door het mulle zand en vertrok naar huis.
Eindelijk even ontspannen in bad heerlijk! Daar kon ik altijd zo goed van genieten.
Ik bekeek in bed nog even facebook en twitter en besloot om te gaan slapen.

De volgende ochtend werd ik gewekt door mijn moeder.
‘ Cam je moet zo naar school kom even ontbijten, ik heb je favoriete ontbijtje voor je gemaakt!’ schreeuwde ze vanaf beneden.
Ik kwam sloffend ui t bed naar beneden en zag dat ze pannekoeken met stroop en banaan voor me had gebakken. Jammie!
oh nee shit dat mag ik natuurlijk ook niet meer eten…. Hoe ga ik dit ooit aan mijn moeder melden ze weet dat ik hier dol op ben.
Ik zeg wel gewoon dat ik me niet zo lekker voel.
‘ mam ik voel me niet zo lekker ik heb geen trek in iets vets, wil je een appeltje voor me klaarmaken’ zei ik met een lief stemmetje.
‘ ziek? Je bent nooit ziek’ zei ze en kwam meteen naar me toe en voelde aan mijn hoofd.
‘ je hebt gelukkig geen koorts’ zei ze opgelucht.
Ik besloot wel gewoon naar school te gaan want ja ik was natuurlijk niet ziek.
Op school aangekomen kwam Chloe meteen naar me toe gerend.
‘OMG OMG OMG, je gelooft het nooit, maar ik heb eindelijk mijn eerste echte fotoshoot van het modellenwerk!!!!! Het is morgen al en jij gaat mee want ik wil niet alleen’ zei ze overenthousiast.
‘ omg dat is geweldig voor je Chloe! ‘ gilde ik.
Wauw ze was daar al zolang voor bezig, ze was ook echt prachtig en mooi slank.
Meteen dacht ik weer bij mezelf ze wilt dat ik mee ga maar ik schaam me dood bij zo’n fotoshoot met me dikke buik.
Achja ik ben niet de gene die op de foto moet dus dat scheelt ik ga gewoon mee als steun voor Chloe ik moet niet zo raar doen.
Ineens zag ik Mike lopen de jongen waar Chloe al maanden verliefd op is, ik greep mijn kans en zei het tegen Chloe.
Ze keek natuurlijk naar hem, dus ik zag mijn kans en gooide snel mijn eten in de prullebak.
Ineens hoorde ik: ‘ jaaaaaa goedzo dit is de bedoeling ! zo worden we mooi dun ‘
Waar kwam dat nou weer vandaan ? ohnee ik was het zelf het was mijn gedachten.
Waar ben ik mee bezig ????????????????

Reageer (2)

  • Paardenvriend

    Dit gaat de verkeerde kant op met haar... Want ze is helemaal niet dik.

    8 jaar geleden
  • Girlicious

    Oh god
    Ik zie de bui al hangen
    Zo gemeen dat die baas dat gewoon van haar verwacht en dat gewoon tegen haar zegt zonder schaamte
    Iedereen is mooi zoals hij is
    Maar ik ben benieuwd dus ik neem een abo

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen