Foto bij You have much to learn.

Iedereen gaat naar de set.
Fenne zegt: 'Huh, waar is de regisseur?'
Een dame komt aanrennen en roept: 'Sorry. Ik was een beetje te laat en zo. En jullie regisseur wordt vervangen door mij.'
Fenne zegt dolblij: 'Hey. Jou ken ik. Jij doet ook dat van Het Huis Anubis. Leuk. Maar waarom vervang jij hem?'
De dame zegt: 'Omdat hij overstresst was. En het klinkt misschien raar, maar daarom ligt hij nu in het ziekenhuis. En trouwens noem me maar Ava.'
Fenne zegt: 'Oh wat erg. En trouwens Ava is een kei leuke naam.'
Paris zegt gemeen/na- aperig: 'En trouwens Ava is een kei leuke naam.'
Ava zegt: 'En jij bent de arrogante en verwende Paris.'
Dove zegt: 'Heb je ook over mij gehoord? Ik ben zeg maar super geweldig.'
Fenne zegt: 'Ja, maar wel ook kei aardig.'
Dove zegt: 'Ahw dat is lief.'
Ava zegt: 'Ja trouwens. Slimpies jullie hadden vrij weten jullie nog? Ja hij wordt dan wel vervangen, maar ik ga gewoon verder waar we gebleven waren. En ik moest Robbie en Fenne helpen met acteren. Dus oke de rest heeft vrij en Robbie en Fenne ga jullie je maar omkleden.'
En ze gaan zich omkleden.
Als ze zijn omgekleed...
Ava zegt: 'Oke. Komen jullie alsjeblieft even hier staan? We gaan gewoon random dingen acteren.'
Fenne zegt: 'Jij bent echt zo aardig.'
Ava zegt: 'Ahw dankje dat is heel lief om te horen. Jij bent ook echt kei lief hoor. Maar oke. Uhm ja jullie moeten nu verliefd spelen en elkaar zoenen. De rest zeg ik zo wel.'
Nu wordt het moeilijker voor ze. Want ze mogen elkaar niet zo heel erg meer. Gewoon vrienden zijn ze nu.
Fenne zegt: 'Wist je dat jij echt heel knap bent?'
Robbie zegt: 'Niet zo knap als jij.'
En hij streelt haar door haar haren.
Fenne zegt: 'Oh jij bent zo romantisch.'
Robbie zegt: 'Niet zo romantisch als jij.'
Fenne zegt: 'Jij bent zo geweldig.'
Dan kussen ze elkaar.
Ava zegt: 'Goed zo hou dit vast. En nu laat het los. Zet het om in haar voor elkaar.
Fenne zegt: 'Oh dat gaat makkelijk worden.'
Robbie zegt: 'Jij bent echt een bitch dat je dit Matty kon aandoen!'
Ava roept: 'Stop!'
Fenne zegt: 'Maar we doen het toch goed?'
Ava zegt: 'Jullie gebruiken jullie eigen gevoel te veel. Het kan wel, maar dan maak je een andere naam van Matty. Dan bedenk je bijvoorbeeld Mikey of zo. Of weet ik veel wat. Ja? '
Fenne zegt: 'Ja.'
Ava zegt: 'He ik zie aan jullie gezichten dat er wat speelt tussen jullie drie.'
Fenne zegt: 'Ja, maar ook Paris.'
Ava zegt: 'Weet je we stoppen met het oefenen ik weet dat jullie het kunnen. Ik ga nu Paris en Matty bellen zodat ze hier heen komen en dan ga ik luxe voor ons vijven regelen en alles. En weet ik veel wat. Want het is 13:00 dan kunnen we nog de hele dag er van genieten. En zo kunnen jullie het misschien ook goedmaken? Zou leuk zijn. Toch?'
Fenne zegt blij: 'Ja dat is echt superleuk.'
Ava zegt: 'Oke ik ga ze dan even bellen.'
Dan loopt ze weg om te bellen.
Fenne zegt: 'Ze is echt zo leuk. De beste regisseur ever en yay het is donderdag en zondag ontmoeten we iedereen en nog ongeveer anderhalve week en dan beginnen we al. Alleen dan is dit mooie Once Upon A Time avontuur helaas ten einde. '
Robbie zegt: 'He sorry trouwens van alles. Alleen kun je het dan wel goedmaken met Matty?'
Fenne zegt: 'Oke. En ja ik moet je iets vertellen. Het is ik ben verliefd op Matty.'
Robbie zegt: 'Super leuk voor jullie. En sorry ben ook ni meer op jou.'
Fenne zegt:' Gelukkig dat maakt dit allemaal alleen maar makkelijker. '
Dan komt Ava aanlopen. En ze zegt: 'Oke over 5 minuutjes zijn ze er. Ik ga nu even bellen voor limousines naar het super luxe hotel. luxer bestaat er serieus niet. En die huur ik dan voor vandaag voor ons alleen. En ik geef jullie allemaal 5000 mee. Zodat jullie er nog heel veel lekkers kunnen eten en massages en alles. Maar we blijven wel bij mekaar. Daar gaat het om. Oke dan ga ik even bellen heb nu ondertussen nog maar 4 minuten.'
En ze gaat ervandoor en even bellen.
Als ze klaar is komt ze weer terug en ondertussen zijn Paris en Matty er ook en gaan ze weg.
In de limousine.
Ava zegt: 'Oke het is een uur rijden. Hier hebben jullie ieder 5000 euro.'
En ze geeft het. Dan zegt ze: 'Dat kun je hier in de limousine besteden. 20 minuten bubbelbad is bijvoorbeeld 100 euro per persoon. Zullen we?'
Iedereen knikt en ze gaan er in. En ze geven het geld.
Ava zegt: 'Oke. En nu gaan we het goed maken. Want dit is niet leuk. '
Paris zegt: 'Oh wat zullen de andere jaloers op ons zijn.'
En ze glimlacht gemeen.
Ava zegt: 'Lieve Paris. We doen dit vooral om een betere band met elkaar te krijgen.'
Paris zegt: 'Ik heb met iedereen een band hier behalve Fenne. Haar kan ik nooit uitstaan.'
Fenne zegt: 'Uhm mag ik misschien eerst even met Matty praten?'
Ava zegt: 'Tuurlijk mag dat. Ga lekker je gang. '
Fenne zegt: 'Matty. Ik heb je heel veel te vertellen.'
Matty zegt: 'Oke vertel maar.'
En ze vertelt hem alles en ze hebben verkering.
Dan hebben ze nog 40 minuten te gaan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen