veel leesplezier !

let me know what you think :)

Op dit soort momenten ben ik echt blij dat we naar Amerika zijn verhuist.
Ik lig met mijn vriendin Chloe op het strand van Los Angeles.
Het was echt heerlijk weer, dit had je in Nederland niet!
Het was altijd mijn droom om te verhuizen naar Los Angeles, maar toen mijn moeder op een dag zei” we gaan verhuizen naar Amerika” was het toch wel even slikken.
Ik moest al mijn vriendinnen achterlaten en heel veel van onze familie.
Gelukkig had mijn moeder een eigen bedrijf gestart waardoor we vaak konden overvliegen of familie konden laten overvliegen.

‘Chlo zullen we even gaan zwemmen? ‘ vroeg ik.
‘ Sure ‘ glimlachte ze.

Het water was hier zo mooi doordringend blauw.
Dat was een ding wat me elke keer weer deed verbazen, ondanks dat ik hier alweer 3 jaar woonde.
School was ook echt heel anders hier, toen ik aan mijn klasgenoten vertelde hoe de schoolkluisjes erbij ons in Nederland uitzagen schoot iedereen in de lach.
Ook trokken ze allemaal een vies gezicht als ik liet zien hoe de zee erbij ons uit zag.
Het was hier in LA ook heel normaal als je bekende sterren voorbij zag lopen.
Ook iets waar ik heel erg aan moest wennen, want de eerste paar keer kreeg ik zowat een hartaanval toen ik Ariana Grande voorbij zag lopen.
Ze is echt lifegoals, haar stem, haar lichaam , hoe ze acteert gewoon alles wauw.
In het echt is ze nog meer perfect dan op tv.
Ik woon vlakbij de studio van Victorious, dus ik zag ze vaak lopen.
Waar iedereen van droomt natuurlijk, maar voor mij is het ondertussen een beetje normaal geworden.
In de vakanties komen mijn vriendinnen altijd logeren en die willen dan de hele dag over straat lopen in de hoop dat we ze tegen komen.
Ineens schoot ik uit me gedachte doordat Chloe een scheut water over mijn hoofd gooide.
‘ omg ik schrik me dood gek’ giegelde ik.
‘ was ook de bedoeling ‘ ze schaterde het uit van het lachen om mijn verschrikte gezicht.
Helaas moest ik bijna naar huis, want ik moest over 1,5 uur alweer naar mijn werk.
Ik werkte bij een restaurantje vlakbij mijn huis en het strand. Hier kwamen ook vaak beroemdheden eten. Ik zat in de bediening, dus ik mocht ook vaak bestellingen opnemen en rondbrengen bij hun.
Eenmaal thuis aangekomen ging ik me even opfrissen en mijn werkkleding aandoen.
Ik keek naar de foto van Chloe en mij, het viel me nu pas op dat ik eigenlijk veel dikker ben als Chloe.
Ach wat maakt het ook uit! Ik kleedde me om en at snel iets voor ik naar mijn werk vertrok.
Eenmaal aangekomen op mijn werk, wilde mijn baas even met me praten.
Ik had echt geen idee waar over dit zou gaan, dus ik liep maar gewoon mee.
Hij begon met zijn gesprek ‘ Ik weet niet zo goed hoe dit moet melden, maar je zit bij ons in de bediening en die moet een goede indruk achter laten op de klanten, maar ik vind dat je een beetje bent aangekomen waardoor je werkkleding wat strakker is komen te zitten en we vinden dat dat niet echt een goede indruk achterlaat, dus ik zou je willen vragen in naam van ons bedrijf om wat af te vallen’.
Zit ik nu in een nachtmerrie neem ik aan? Dit meende hij toch niet echt ?

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen