Foto bij Your world is my world. (Justin Bieber) 22

I know dit is Caitlin maar Caitlin is moooi meisje dus of je het wil of niet je ziet eruit als Caitlin!! ;)

Valerie POV:
Jullie stonden buiten het terrein van de hondentrain gebeure.. Jij en Justin keken elkaar grijnzend aan. `Daar zijn we ook vanaf!’ lachte ik. Justin lachte ook. Ik belde me vader en legde alles uit dat we van de training zijn afgetrapt enzoo.. Hij moest er wel een beetje om lachen. Maar hij vond t niet echt leuk. We gingen terug naar huis. Daar deed ik Bo naar binnen en liep ik naar Justin. Het was nog maar half 3 en we hadden geen huiswerk meer ofzoo.. Ik liep naar Justins huis. Daar zag ik allemaal meisjes staan. Het waren fans dat zag ik. Ik zag Usher staan. `Ussheer!!’ gilde ik vrolijk. `Vaaleriie!’ riep hij vrolijk terug en hij gaf me een knuffel. Ik keek naar al die meisjes. `Wat doen die?’ vroeg ik aan Usher. Hij lachte; `Justin is handtekeningen aan het uitdelen.’ Ik zuchtte`Saaaii’ zei ik. `Kan je voetballen?’ vroeg ik aan Usher. Hij lachte `Beetje’ ik lachte rende naar huis pakte een bal en rende weer terug naar Usher. We gingen bij Justin de tuin in en speelde op het grasveld.

Justin POV:
Ik keek naar de rij met meisjes. Waarom wou ik ook al een sinjeer sessie. Er waren nu nog maar 3 meisjes ofzo. Ik keek even naar Usher en Valerie. Snel lachte ik even naar de meisjes die gelijk begonnen te gillen. Om er nog een schepje boven op te doen deed ik een hairflip. Nu gilde ze echt heel hard. Ik lachte. Eigenlijk waren fans best raar.

Valerie POV:
Ik keek even naar Justin. Alle meisjes waren weg. Ik richtte me weer op het voetballen. Ik rende met de bal naar Usher ik maakte een schijnbeweging lang hem en scoorde. `10-4 VOOR MIJ!’ Gilde ik. Ik deed een ratslag en liet me lachend op het gras vallen. `Is madame moe?’ vroeg Usher lachend, `Neehoor!’ antwoordde ik. Ik stond op en zag Justin aan komen lopen. `JUUSSTTTIIN DOE JE MEE MET VOETBALLEN?’ Gilde ik hyper.


Moeten Valerie en Justin ff wat stouts doen?? :P
Heb wel een ideetje maar k weet niie of jullie dat ook leuk vinden!!

Reageer (3)

  • SceneStylezz

    gelukkig noemt dat meisje uit een paar delen geleden mandy in plaats van mindy, anders kreeg ik het helemaal, ok sorry ik flip xd

    jou story is ge wel dig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • bbibb

    geweldig:D

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    hihi verder. (:
    en caitlin is idd mooi. (aa)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen