Spica's broers
Mensen zeggen dat je niet alles miet geloven wat er op het internet staat maar als je het wel zou geloven zou de wereld vandaag of morgen vergaan http://www.wtf.nl/bizar/31763/yo-morgen-vergaat-wereld-geniet-er-nog-even-van.html[url/]
Thomas had ze al gewaarschuwd maar ze hadden zich niet voorbereid op dit. Ze zaten aan een tafel in de herberg terwijl Wim als een losgeslagen olifant door het huis banjerde. Jonas was wat kalmer en probeerde hem te een beetje te kalmeren maar uiteindelijk geeft ie het op. Hij richt zich nu tot Thomas, Will en Gilan. "Dus als ik het goed begrijp heeft Greg kasteel Araluen overgenomen en is Spica door hem gevangengenomen". Gilan knikt "we hoopte dat een van jullie ons zou willen helpen met Spica bevrijden". Jonas keek nu Wim aan die bij hen aan de tafel was gaan zitten. Die zat bedachtzaam te knikken. "Ik denk dat Jonas beter kan gaan die is nog jonger ik blijf hier" Jonas knikte "is goed" nu keek hij naar Gilan "wanneer vertrekken we". "Morgenvroeg voor zonsopgang" Jonas gezicht betrok nu mompelde hij wat minder enthousiast "oké".
'S Ochtends vroeg vertrokken ze. Wim zwaaide ze niet uit wat hij sliep nog. Onderweg legden Will hun plan uit aan Jonas. "Het plan is dat jij Undercover in het kasteel gaat" Jonas onderbrak hem "als wat" Will keek hem boos aan maar antwoordde wel "als bediende of zoiets". Toen ging hij verder met zijn verhaal. "Dus als je dan in het kasteel bent moet je ontdekken waar ze Spica gevangen hebben gezet, zonder dat ze je snappen" Jonas knikte. " En probeer ook iets te ontdekken over zijn plannen" Zei Gilan nog snel tussendoor. Will knikte en ging door "zodra je iets weet moet je het ons melden ga niet zelf dingen ondernemen" Jonas knikte "duidelijk"
Reageer (2)
Spannend!!!
8 jaar geleden