Anna liep naar haar raket. Ze ging naar binnen en drukte op een paar knoppen. Maar shit, waar is Uranus? Gelukkig zit er een TomTom in de raket. Ze vloog, en kwam uiteindelijk aan bij Uranus. “Wat een prachtige planeet” dacht Anna. Ze liep en probeerde de Wifi te vinden. Ze liep minuten en minuten maar ze had nog steeds geen service! Opeens zag ze een huisje. Ze klopte op de deur. Ze hoorde voetstappen aan de andere kant van de deur. De deur ging open en ze zag Kylie Jenner. Anna was in de war. Zij was toch Kylie? Er kwam nog iemand aangelopen. Het was Miley! Ze keken haar boos aan. Anna wist niet hoe dit kon. Ze vroeg aan kylie: “Waarom ben jij nu niet meer mij?” “Omdat je je in iemand anders bent veranderd, en toen kon ik niet meer bestaan, dus opeens was ik op Uranus.” Antwoordde Kylie. “al je oude identiteiten wonen hier.” zei Miley. “Oh fuck.” Dacht Anna, ze waren waarschijnlijk boos op haar. Ze moest ze helpen, want met ze allen in een klein huisje op Uranus wonen moest vreselijk zijn. Anna liep naar binnen. Ze zag ook Daniel op de bank zitten. Toen bedacht Anna zich iets. De boze alienkoningin had ook meerdere identiteiten gehad. Ze vroeg aan Daniel waar die identiteiten nu waren. “dat zijn onze buren.” zei Daniel. “Ze proberen ons altijd te vermoorden.” “Dat is vervelend.” Zei Anna. Anna besloot dat ze iets moest doen voor haar ex-identiteiten. Ze ging Kim en Nicki verslaan. Daar had ze hulp voor nodig. Ze belde Taylor Swift. Ze vroeg: “Hey Taylor, wil je even naar Uranus komen om daar mensen te verslaan?” Taylor antwoordde: “Natuurlijk, wat moet ik meenemen?” “Een tandenborstel, tandpasta, schoon ondergoed, een haarborstel en een squad.” Zei Anna. “Komt voor elkaar!” Zei Taylor. De volgende dag kwam Taylor aan met haar squad. Ze maakte snel even een foto #squadgoals. Selena liep over Uranus en kwam Nicki tegen. Nicki zei: “Hey selena bff van me kom ons helpen in dit gevecht.” Selena vond dat een goed idee en ging samenwerken met Nicki en Kim. Taylor maakte snel een lied om als achtergrondmuziek voor het gevecht te dienen. Omdat ze ongesteld was heette het lied Bad blood. Toen gingen ze vechten, Squad tegen Squad. Totdat Nicki, Kim en Selena ontploften. Taylor en haar squad gingen terug naar de aarde en ze namen Anna en haar ex-identiteiten mee. Toen kwam Anna weer terug op aarde.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen