Foto bij Hoofdstuk 4 - part ten

Edward's POV.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (31)

  • IamLOVE

    super Edward wat een sukkel!!

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    Omygosh. Foute actie Edward. Foute actie. Van alle dingen die je kon doen, was dit wel een heel erg slechte stap in de vérkeerde richting die je hier deed. Ik bedoel. Eerst probeert hij Bella weer voor zich te winnen, stapje voor stapje. Maar op deze manier doet hij enkel een grote stap terug. Door haar beste vriend te beledigen, ongeacht wát hij is, heeft hij haar gekwetst. En boy oh boy, dit gaat Bella onthouden. >_< Hopelijk maakt Eddie het gauw weer goed. Door bijvoorbeeld die foto's enzo terug te geven aan haar. Hoe wil hij dat eigenlijk doen. De spullen 'terug' stoppen op haar nieuwe kamer. Wanneer ze er niet is. Of wat is zijn bedoeling.. Oehw spannend. n_n. Wel goed dat Bella weer contact heeft met de Cullens. Ook al is het niet met Edward, de rest doet er zeker ook toe. Right ?
    Gauw Verder bitte !

    1 decennium geleden
  • carminia

    Geweldig verhaal, snel verder

    1 decennium geleden
  • ariya

    snel verder!!!
    echt super, maar ze moeten we lweer bij elkaar komen(A)
    X

    1 decennium geleden
  • xlynnx

    naaais!(L)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen