Ga pas verder na meer reactie's...!

Wat? riep ik terug in de telefoon,
Wie ben jij toch en waarom heb jij mijn moeder mobiel riep ik nog wat banger.
Maar ik hoorde al niets meer aan de andere kant van de lijn.
ik drukte het gesprek weer weg, maar drukte meteen weer het nummer van mijn moeder in, in de hoop dat die persoon weer de telefoon op zal nemen.
de telefoon ging over:
Hallo, heej lieverd hoe was het op school hoorde ik..
Dit was wel mijn moeder zeker weten..!
uhmm hooii zei ik terug een beetje met een onzekere toon in mijn stem.
mam, ben jij dat vroeg ik nog voor de zekerheid.
Uhmm ja tuurlijk, liever wie zal het anders zijn? zei ze en ik hoorde in haar stem een beetje bezorgde maar ook verbaasde stem.
laat maar zei ik snel om niet heel raar over te komen.
opeens herinderde ik me weer dat ze al thuis zal moeten zijn.
Waar ben je ? vroeg ik
uhmm liever ik ben op zakenreis weet je nog well? ik ben al 2 dagen weg en je hebt nu pas door dat ik weg ben hoorde ik haar een beetje lacht zeggen.
Uhmm o ja dat weet ik wel verbeterde ik mezelf meteen. maar ik bedoelde waar elk deel?
ik had mijn vraag zo snel mogelijk opnieuw bedacht zodat mijn moeder niet bezorgt zou worden.
O dat bedoel je, ik ben nu in Arazonna echt super mooi weer.
maar gaat alles goed daar?
ja hoor zei ik snel maar ma ik ga nu verder aan mijn huiswerk.
okeej doei liever tot over 2 weken he.!
ja doei...
en ik hing op.

Reageer (5)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen