001
Voorgoed.
Het was middag,de plaatselijke kerk zat vol, iedereen luisterde naar de priester behalve Noa. Zij kon zich niet concentreren na wat haar mama gisteren had gezegd: We gaan verhuizen... naar New York. New York? hadden Noa en haar zus Mauranne verbaasd geroepen! Dat kan je niet menen! Maar mama was vastbesloten, ze wou alles hier vergeten en een nieuw leven beginnen in New York.Plots hoorde Noa de priester haar vader zijn naam zeggen; hij zei dat pa in de hemel was en daar rust ging vinden; Wat een gezever, Noa was er van overtuigd dat de hemel niet bestond en de hel al evemin! Was hij maar hier, dan kon hij het hele verhuis-idee uit mama haar hoofd praten en zou ze hier kunnen blijven met haar vriendinnen. Maar ja de realiteit was anders, haar vader was overleden en werd vandaag begraven.Kom Noa, we moeten gaan, riep Mauranne. Huh? Noa schrok op uit haar gepeins; jaja ik kom! antwoorde ze. Noa, haar zus Mauranne en haar moeder verlieten de kerk om naar het kerkhof te vertrekken. Als ze daar zouden aankomen zou de priester weer een ellelange preek geven om Noa haar vader dan te begraven. Noa en Mauranne snapte nog steeds niet waarom hun vader niet in NY zou worden begraven, Veel te duur had hun moeder geantwoord! Tja, nu was het te laat, hij zou hier begraven worden. Daarna zouden ze hun leven echt Z O N D E R hun vader moeten doorbrengen en dat zou heel moeilijk zijn; vooral voor Noa...
Er zijn nog geen reacties.