Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 160

Hey lieve lezers
Hier is het volgende hoofdstuk (:
groetjes magiclove

Het concert was geweldig. Bill zong zo mooi en goed en de jongens speelden de pannen van het dak. Annelies en jij stonden op een vip gedeelte en hadden een selfie getrokken met de jongens op de achtergrond. Lachend had je de foto op twitter gepost en daarna waren jullie weer luidkeels beginnen meezingen. Toen het concert voorbij was bedankte ze nog even hun fans en toen verdwenen ze. Langzaam zag je de fans naar buiten gaan. Jullie gingen ook terug naar binnen en onderweg kwamen jullie David tegen. David: “Wat vonden jullie ervan?” Jullie begonnen te vertellen hoe leuk en goed jullie het vonden terwijl jullie samen stapten naar de gezamenlijke ruimte. Daar aangekomen, ging Annelies naar binnen maar werd je even tegen gehouden. Je keek hem vragend aan. “Morgen als de jongens bezig zijn met hun soundcheck zou je dan even willen langskomen. Je ontwerpen bekijken en bespreken.” Jij: “Geen probleem, ik zal ze meenemen.” David knikte waarna hij je verliet omdat hij nog iets moest bespreken. Je ging naar binnen en zag Annelies je vragend aankijken. Jij: “Morgen wil David tijdens de soundcheck mijn ontwerpen bekijken.” Annelies: “Leuk!” Jij: “Ik weet niet waarom maar ik voel me best zenuwachtig.” Annelies: “Voor tv verschijnen geen probleem, maar voor David?” Annelies keek je lachend aan. Jij: “Hij is wel de grote man, als hij tevreden is dan speelt hij mijn naam misschien wel door aan andere bedrijven.” Annelies: “Wie zegt dat ze jou nog niet op tv hebben gezien?” Je haalde je schouders op. Uiteindelijk begonnen jullie over een veel lichter onderwerp te praten en kwamen de jongens weer binnen. Jullie besloten maar om meteen door te gaan naar het hotel omdat het echt al laat was en weer vroeg dag was. Samen verlieten jullie het concertgebouw en werden met de tourbus naar het hotel gebracht. Daar aangekomen zag je nog altijd fans buiten staan. Gelukkig niet zoveel als op de luchthaven maar toch. Tom nam je hand vast en keek je glimlachend aan. Je gaf een kneepje in zijn hand en keek hem aan. Tom: “Klaar?” Je knikte en Georg deed de deur open. Als eerste stapte hij door de deur en zei hallo tegen de fans die enthousiast begonnen te gillen. Lachend ging ook Gustav naar buiten, gevolgd door Bill en Annelies. Tenslotte gingen ook Tom en jij naar buiten. Je hoorde de fans van alles door elkaar roepen waardoor het enige verstaanbare, de jongens hun namen waren. Toen jullie eindelijk binnen waren werd het geroep een pak minder. Je keek nog eens om naar de fans die nog altijd riepen en je zwaaide eens. Meteen werd het geroep luider en draaide Tom zich om. Tom: “Wat zou er aan de hand zijn?” Jij: “Ik zwaaide eens en toen gebeurde dat.” Je gebaarde naar buiten en zag Tom je lachend aankijken. Tom: “Kom schat, naar bed.” Hij sloeg zijn arm om je heen en liet de sleutel rond zijn vinger draaien. Jullie gingen met de lift naar boven toe samen met de rest en aan jullie kamers aangekomen, namen jullie afscheid van elkaar. Tom deed de deur van jullie kamer open en al weer werd je begroet in luxe. Jullie hadden jullie koffers in de middag afgezet waardoor jullie er nu geen last van hadden. Nog steeds keek je met grote ogen rond en Tom sloeg zijn armen om je heen. Je draaide je om naar hem en keek hem glimlachend aan. Tom: “Zin om morgen even door Sint Petersburg te wandelen?” Meteen knikte je enthousiast waardoor Tom een glimlachje kreeg op zijn gezicht.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen