Het eerste deel,
reactie als ie goed is, alsjeblieft=).

xoxo.

‘Daar is ie!’ Piepte Melody naast me. Natuurlijk had ze het over Justin Bieber, haar hele kamer hing vol met posters van hem.
De mijne niet, nee hoor, ik hield niet van Justin Bieber. Beter gezegd: Ik haatte hem!
We hadden al vanaf de peuterklas ruzie met elkaar, hij had de eerste dag aan mijn staartjes getrokken omdat ik zijn potloden niet terug wou geven. Tenminste, dat vertelde mijn moeder.
Sindsdien werpen we elkaar alleen maar boze blikken en halen gemene dingen met elkaar uit.
Zo had hij een keer kauwgom in mijn haar gesmeerd, ik had wel 15 centimeter van mijn haar moeten afknippen!
Ik was woedend geweest dus had ik zijn aller, allermooiste pet gejat onder de gymles.
Ik was stiekem naar de jongenskleedkamer gelopen, zijn pet gepakt en erop gekalkt:
Boontje komt om zijn loontje.
Toen snel weer terug gelegd en daar de les terug gegaan.
Justin was woedend, maar dan ook echt woedend geworden. Hij had me voor alles en nog wat uitgemaakt, maar ik had lol.
Ik samen met Meli, één van mijn beste vriendinnen, haalde altijd die dingen bij hem uit, en nu nog.
Melody was er heel erg op tegen, maar daar trok ik me weinig van aan.
‘Allison schat!’ Zaagde Melody in mijn oor.
‘Wat?’ Bitste ik. ‘Wat ga je vanmiddag doen?’
‘Met Meli naar haar,’ ze zuchtte.
‘Hoezo? Je mag wel mee hoor,’ glimlachte ik. Ze schudde haar hoofd.
‘Ik wil Justin zooo graag mee vragen naar het bal voor volgende week.’
‘O, dan ben je al te laat,’ zei ik nonchalant.
‘Hoezo? Jij hebt toch niet..’ ik hield lachend mijn handen omhoog.
‘Ben je gek?! Echt niet, ik haat die kerel. Maar er zijn waarschijnlijk zo’n 200 eerder geweest, zijn kluis zal wel ontploffen van de uitnodigingen!’
‘Ik wou het persoonlijk doen,’ daar dacht ik over na. ‘Dat durf je niet,’ grijnsde ik. Het was zo makkelijk om Melody te plagen.
Ze sloeg haar ogen neer. Iedereen zag ons, Melody Meli en mij, als bitches die alles durfde, maar eigenlijk hadden wij ook zo onze zwakke plekken.
‘Doe gewoon. O kijk! Daar loopt ie,’ Melody wou me tegenhouden maar ik schreeuwde al naar Justin.
‘Hé Justin!’ Justin keek me vernietigend aan. ‘Wat?’ Snauwde hij.
‘Mijn vriendin, Melody, wil je wat vragen,’ Ik duwde haar naar hem toe waardoor ze half tegen hem aan viel, ik lachte en liep de andere kant op.
Al snel kwam ik Meli tegen en vertelde haar het hele verhaal, net zoals ik, lag ze in een deuk.
Bij Engels kwam Melody als een gek binnen stormen en ging naast me zitten.
‘Ik .. heb een DATE met Justin Bieber!’ Haar stem schoot een octaaf omhoog.
Meli en ik keken haar met open mond aan.
‘Nee? Meen je dat nou?’ Vroeg Meli verbaasd. Ze knikte heftig.
‘Hij zei: Ik wil ook heel graag met jou mee!’ Imiteerde ze Justin maar het mislukte finaal.
We lachten alle drie, ik omdat ze mijn vriendin was, Meli omdat Melody’s imitatie mislukte en Melody van geluk.
Maar ík zou eens laten zien dat Justin Bieber, niet zo bieberig en goed was!

Reageer (3)

  • xlufjoetoexx

    owkeej ik ga verderlezen xD

    man ik ben goed in achterop lopen haha


    omg de laatste reactie was 16 APRIL 2010

    omg niet normaal

    1 decennium geleden
  • Guapo

    Bhahahaha, BIEBERIG omg dat's geniaal!
    ik gaa verder lezen.

    1 decennium geleden
  • Bouncex3

    VERDERR !! :D (H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen