De speech
Donald stond voor een grote groep mensen, en werd live uitgezonden op tv. Naast hem stond Hillary clitton, en bernie zanders. Trump begon zijn speech:”Fuck de Aliëns, ik heb veel slechte ervaringen gehad met ze. Ik wil ze allemaal deporteren naar mercurius. Dan bouwen we een muur om de aarde heen zodat ze er niet meer in kunnen. Ik zal de planeet weer mooi maken! Ook heb ik een vraag, waarom heet deze planeet aarde? Wat dachten jullie van trumpworld?”
Iedereen was erg enthousiast over het idee van deporteren, maar over trumpworld was nog te speculeren. Anna was TV aan het kijken, en zag Blauwneus op TV. Ze was geschokt, hoe kon hij dit nou doen? Anna wou echt niet naar Mercurius dus ging ze zich verstoppen in de kast.
Een paar uur later kwam Donald terug met zijn lasso. “Anna? Kom dan” Anna was doodsbang, ze wou echt niet naar Mercurius. Donald wist niet waar Anna was dus hij ging het hele huis doorzoeken, maar ze was onvindbaar. Hij wist wat hij moest doen, hij pakte zijn Annadetector, en de detector ging af bij de kast. “Anna kom uit de kast” “Nee, ik ben niet gay” “Kom uit die kast, je moet worden gedeporteerd” “Nee.” “Kom hier Anna, niet zo kinderachtig” “Neehee” Donald was het zat, hij deed de kast open en trok Anna eruit. Hij sloeg Anna bewusteloos en zette haar op een raket naar Mercurius. Doei Anna.
Reageer (2)
10/10 neuzenpower
8 jaar geleden10/10
8 jaar geleden