Foto bij 23'02'4000| TH | 20 |

Wat een mooie gedachtes zijn het toch, zal het allemaal zo verlopen? Donna doet haar stukje, benieuwd wat eruit komt? Let's read it!

Donna Pov.

Terwijl ik diep in gedachtes wegtrek merk ik dat alles om me heen vervaagt. Wat een mooie gedachte is het toch, ik en Mir samen met Tokio Hotel naar de bios.

Ik weet zeker dat Gustav haar ook leuk vind, dat is gewoon te merken, dus die zullen wel wat krijgen, of het woensdag is of later weet ik niet, maar ik weet wel dat het een lief gelukkig setje zal worden,Hihi.

Ik hoop eigenlijk dat ToM mij ook leuk vind, stiekem. Maar dat weet ik niet, hij laat het ook niet te veel zien of zo. Eigenlijk is het best raar want ik hou toch een soort van..
BOEM! In een keer word ik ruw uit mijn gedachtes getrokken door iets dat omvalt.

Ik zie dat Mir iets liet vallen en het nu opraapt. 'Ik ga even naar boven, naar de laptop.' Zuchtend sta ik op en loop ik naar boven.
Ik start de laptop op en check eerst mijn mail. Als ik dat gedaan heb ga ik naar hyves en zie dat ik weer heel wat mailtjes heb. De meeste gooi ik weg, die vind ik toch niet zo interessant.
'Hmms, wat is er vandaag voor nieuws?

Tokio Hotel,
Tokio Hotel,
Emo's & Scene's,
Tokio Hotel,
Destine,
Only Seven Left,
Taylor Swift,
Tokio Hotel.
Pfft weer wat te lezen'
zeg ik zachtjes in mezelf en niet veel later open ik het eerste mailtje, van onderaf dan.

'ToM een vriendin?!'
Ik schrik van de titel, snel lees ik verder.
'ToM Kaulitz gaat de laatste tijd verdacht vaak met een meisje om. Zou het zijn lief zijn of is het iemand nieuw in de crew? Niemand weet het nog.'
[FOTOW]
Ik schrik, ik zie mezelf, wel van de achterkant, maar.. omg. Snel kijk ik naar het volgende mailtje over Tokio Hotel.

'GustaV Schäfer ook een vriendin?
OOk GustaV gaat veel met een meisje om, of zal dit ook iemand uit de crew zijn? Niemand weet het nog maar snel zal er meer nieuws zijn!'
[ FOTOW ]
Weer schrik ik, ik zie Mirjam staan, met GustaV. Niet dat ik dat nu nog erg raar vind, maar ik schrik van de foto's

Hoe kunnen ze dit gedaan hebben zonder dat we dit gemerkt hebben? 'Mir! Kom eens!'
Binnen no-time staat Mirjam naast me, ze hoorde dat er iets is.
'Kijk dit!' Ik laat haar het mailtje zien.
'OMG' Zegt ze en haar ogen springen open, het leek alsof ieder moment haar ogen uit hun kassen konden rillen. Ze liet zichzelf op mijn bed zakken.

HOE KAN DIT.?

Reageer (1)

  • Honeybear

    Yay(dance)

    en die foto heb je zoals gewoonlijk weer fantastisch gedaan<3333(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen