Foto bij Your my own heroine. Edward Cullen -  One

Terwijl ik bijna niet meer op mijn benen kan staan, en ik bijna breek. Blijf ik door snuiven. Hoe dun ik ook word. Het is een deel van mij.

' Mama ? ' Een zucht verlaat je mond. ' Ja moon?' Bijtend op je lip denk je na hoe je het kan zeggen. ' Ik uhm, heb papa gebeld. Ik verhuis naar Amerika. Ik wil alles achter me laten. Als ik hier blijf gaat het slecht aflopen mama. Ik wil mijn vrienden achter laten. Hoe moeilijk ik dat ook vind. Dit is beter voor mij.' Christianne kijkt je verbaast aan. ' Ik begrijp je wel moon. Misschien is het inderdaad het beste. Ga je koffers maar maken, ik zal alles regelen. Dat je vandaag kan vertrekken. Ik neem aan dat je beter geen afscheid neemt ? ' Je knikt en kijkt haar dankbaar aan. Slenterend druip je de trap op. Tranen zwellen op achter je ogen. Ik mag nu niet huilen. Eerst een sms versturen naar iedereen. Lieven schatten van mij, sorry dat ik het jullie zo ga vertellen maar ik kan het gewoon niet anders doen. Ik ga verhuizen, weg van belgië. Het spijt me heel erg jongens. Jullie waren & zijn mijn leven. Maar ik weet gewoon dat dit het beste is voor mijn toekomst. Jullie zagen hoe erg het begon te worden. Nog een paar lijntjes en ik was eraan. Ik hoop dat jullie mij begrijpen. En dat jullie niet boos gaan zijn. Always brothers, een bende die ik nooit ga vergeten. En ik voel me zo goed dat ik jullie meisje was. Maar jongens, dit is zo moeilijk om te zeggen. Ik wil dat jullie minderen. Probeer het voor mij, dat ik niet te ongerust ben. Ik zal nog wat van me laten horen. Ik stuur naar ons pand regelmatig brieven dat ik beloof ik jullie. Tot ziens. Jullie meisje moon xxje en knuffels. Tranen verschijnen op je wangen. Na uren lang inpakken en alles regelen vertrek je naar de luchthaven. Martijn, de enige jongen waar je écht van hield. Brengt je naar daar. De stilte in de auto is zo eng. ' Martijn ' zucht je. ' hm ? ' Hier gaat ie, ' Ik hou van je. En dit ik bedoel ons zal ik nooit vergeten. Ik weet dat je samen bent met haar. Maar de band die wij hadden, is iets wat ik nog nooit gevoelt heb.' Martijn reageerd niet, je ziet een traan in zijn ooghoek maar je negeert het. Als je wilt uitstappen en de deur dicht gooien zegt martijn nog ' ik hou ook van jou, en tot ziens meisje.' Je pakt je koffers en zegt vanaf nu vaarwel tegen belgië.

- Amerika, hier kom ik.
Zonder drugs, en met een nieuw leven. Hoop ik.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen