Lala, nog even een deeltje. Zijn er meer mensen die gaan kijken naar het songfestival. Normaal haat ik het echt, maar die Douwe Bob is toch echt wel lekker, haha. Ik weet niet of ik morgen kan posten, want ik heb eerst school en daarna mijn eerste werkdag bij de Primark, woehoe. De nieuwe winkel invullen denk ik, maar ik ben benieuwd. Oké blabla haha ik ben al stil!
Liefs x

5 november.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • dolovebill

    Snel verder

    8 jaar geleden
  • FallingFaith

    Oh gawd.... Zoveel problemen! Ik kan het niet meer aan! Stress stress stress!
    (Ligt eerder aan het feit dat ik eindexamen doe, dus maak je maar geen zorgen! )
    Anyway, snel verder alsjeblieft!
    En succes met werken ;)

    8 jaar geleden
  • Welkin

    Hahaha Iskuane heeft altijd zo'n lieve reacties.
    Bij welke primark ga je werken? Ik ga morgen namelijk naar die in EHV, maar ik denk niet dat je daar werkt aangezien je zegt dat t een nieuwe winkel is.
    Anyways, on topic, vind ik ook dat May uit haar eigenwijze schulp moet komen en met Tom moet praten.

    8 jaar geleden
  • Iskuane

    praat nu met hem May... in plaats van je tijd te verdoen om die sukkel te zoeken...

    Werkse morgen... misschien vanavond nog een deeltje? (lol)

    deel ik virtuele bloemetjes uit...

    (flower)(flower)(flower)(flower)(flower)

    8 jaar geleden
  • ChrisMIW

    t moet goed komen!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen