Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 158

Hey lieve lezers
Mijn eindstage zit er op. Ondanks dat het veel werk was, was het er zo leuk. Tof schoolteam, leuke kindjes en super vriendelijke ouders!
Ik mis het er echt en hoop om er in de toekomst ook te kunnen gaan werken (jaja van de directeur mocht ik al zeker mijn CV binnen brengen) :)
Ik ga het nu nog altijd druk hebben (eindwerk en andere taken) maar toch al minder als toen met de eindstage.
Groetjes magiclove

Jullie zaten op het vliegtuig naar Rusland. De altijd zo stoere en allesdurver was veel stiller als anders en dat betekende één ding. Vliegangst. Jij: “Gaat het?” Tom keek je aan en glimlachte en knikte. Jij: “Heb je last van vliegangst?” Tom: “Ehm misschien een beetje.” Jij: “Geen zorgen er zal wel niks gebeuren en ik ben bij jou.” Je keek hem glimlachend aan waarna je een kus op je lippen kreeg van Tom. Georg: “Ze zijn mogelijk nog erger als voor de tour.” Je rolde eens met je ogen en opeens hoorde je Georg ‘auw’ zeggen. Je draaide je om en zag Georg over zijn arm wrijven en een glimlachende Gustav ernaast zitten. Jij: “Dankje Gustav.” Gustav: “No problem.” Je gaf hem nog een high five tot grote verontwaardiging van Georg. Je draaide je terug om naar Tom en zag hem jou glimlachend aankijken. Jij: “Wat?” Tom: “Ik hou van jou.” Je kreeg een grote glimlach. Jij: “Ik hou ook van jou.” Je gaf Tom een zoen en voelde hoe hij jou optilde en op jou schoot zette. Hij keek je met fonkelende ogen aan. Je legde je hoofd op zijn schouder en maakte met je vinger figuurtjes op zijn borst. Jullie bleven zo zitten tot dat ze aankondigden dat jullie gingen landen. Je ging van Tom zijn schoot af en ging weer naast hem zitten. Je deed je gordel vast en gaf daarna aan Tom een hand. Na een halfuurtje stond het vliegtuig eindelijk stil aan de grond en mochten jullie uitstappen. Meteen sprong Tom recht waardoor ook jij opstond. Tom nam jou en zijn handbagage uit het daarvoor bestemde vak en liep zo verder. Aan de bagageband bleven jullie nog even wachten tot jullie koffers er waren. Je zag jou felrode koffer met in het zilver jou naam op gespoten in graffiti en liep er naartoe maar nog voor je hem kon grijpen had Tom hem er al afgetild zonder moeite. Jij: “Dankje Tom.” Hij keek je aan met zijn lieve lach en nam daarna ook zijn koffer van de band. Toen iedereen zijn koffer had liepen jullie door richting de uitgang. Je stapte naast Tom die jou hand vastnam. Voorop liep David. Hij was druk aan het bellen met de bodyguards zodat niets zou gebeuren. Toen hij aflegde hadden jullie de deuren bereikt en keek David jullie aan. David: “Doorstappen, er zijn bodyguards en de auto’s staan klaar.” Jullie knikten en gingen daarna door de deuren. Je hoorde een immens gegil en kreeg grote ogen. Dit was gewoon gek. Jullie liepen door naar de auto waar een bodyguard jou koffer overnam om in de koffer te doen net als Tom. Daarna stapten jullie zo snel mogelijk in de auto. Niet veel later ging Gustav naast je zitten en werd de deur dicht geklapt. Annelies, Bill en Georg zouden met de auto erachter gaan. Jij: “Holy Mowgli, hoe houden jullie dit vol?” Gustav moest lachen en gaf je een schouderklopje. Gustav: “Dat vragen wij ons soms ook af.” Daarna vertrok de auto die eerst heel traag reed maar niet veel later sneller begon te rijden. Je keek even achterom en zag achter jullie de auto rijden waar de anderen in zaten en draaide je met een glimlach om. Gustav: “Ik moet zeggen dat je een toffe koffer hebt.” Jij: “Dankje, ik verveelde me en dacht, laat ik mijn koffer eens pimpen.”

Reageer (2)

  • jumbielove

    Verder gaan

    8 jaar geleden
  • KiliXxEagle

    Hihi, arme Tomi, vliegangst. Maar gelukkig is zijn vriendin er om hem te troosten, lolz.

    snel verder bitte! (flower)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen