Foto bij 06-05-'16 × 15 days to go

15 days to go × Ready To Rock

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • awsten

    Ik denk dat het gewoon weer iets mega random is :')
    Misschien zijn ze terug bezig met een DVD? Die dan Ready To Rock noemt? Of een nieuwe EP? Naja, we'll see hahaha
    Ik ben niet klaar voor nieuwe muziek geloof ik :')

    Ik heb dat ook hoor. Mijn vader is zo een type dat steeds meekijkt.

    8 jaar geleden
  • Culloden

    Die video heeft me inderdaad ook wel nieuwsgierig gemaakt! Ik hoop ergens dat het voor een nieuwe muziekvideo ofzo gaat zijn van een liedje dat we nog niet kennen. Iets wat dus niet op het album staat. Zou wel tof zijn. (:

    Sowieso als het op schrijven aankomt heb ik het liever niet wanneer er iemand meekijkt. Dit is de enige plek waar ik het deel en ik heb graag dat dat van mij blijft.

    8 jaar geleden
  • chanyeoI

    Ze hebben ook een (langere) video op youtube staan met het Ready To Rock-stukje dat op instagram staat. klik.
    Stiekem, nou ja, niet eens zo heel stiekem hoop ik eigenlijk dat het te maken heeft met nieuwe muziek. Maar daar ga ik eigenlijk niet van uit.
    Ik vond trouwens dat Luke er erg goed uitziet in die video, like hot damn boy.

    Haha, I feel ya. Altijd wanneer ik op Q zit. Of als ik iets voor de countdown-stukjes aan het schrijven was of dat verhaal dat nog steeds niet online start omdat ik nog niet precies weet wat ik ermee wil. Oké, dat is eigenlijk wel een soort van stiekem, want ik vind het niet nodig dat iedereen dat weet. En het is gewoon irritant als er mensen meekijken met wat je aan het doen bent.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen