Hey! Vandaag mijn eerste story! Het gaat over mijn avontuur op koningsdag, ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Xxx
Paardenbloem

Shit, waarom reageerde ze nou niet. Ik heb al een half uur geleden gevraagd of er wel les is! Nou ik ga maar. 'Hallo, is er les vandaag?' Hoopvol keek ik naar mijn instructeur. 'Sorry meisje' Zucht, ik had het wel weer verwacht. 'Oh, oke dan ga ik maar.' Ik wou naar buiten lopen en deed de deur al open. 'Wacht even, je kan poetsen, Silver moet nog gepoetst worden!' Silver? Silver! Silver! Silver! Yes ik ben zo blij! 'Oh oke leuk, dat ga ik dan maar doen.' Ik liep naar de stallen. 'Silveeeer! Ik mag je lekker poetsen schatje, hoe vind je dat? Heb je er zin in?' Silver hinnikte blij. Snel deed ik zijn (prachtige splinternieuwe) deken af en zette hem in de stallen. Silver kon je altijd zo heerlijk poetsen, ze keek altijd wat je aan het doen was! 'Haha wat doe je nou gekkie!' Net toen ik Silvers hoofd wou poetsen ging hij weer flehmen. Echt een Silver streek. Nou ja. Ik had een goed idee! Vlechtjes maken! Yes yes yes! 'Oh Silver... Hou op gekkie!' Toen ik zijn eerste vlechtje in had gedaan pakte hij hem vast met zijn mond en trok hij het elastiekje eruit. Hoe krijgt ie het voor mekaar. Toen ik bij het laatste vlechtje was kwam mijn instructuur naar me toe. 'Wat een leuke vlechtjes zeg, ben je bijna klaar met poetsen?' Waarom vraagt hij dat? 'Ja bijna' Lachend keek hij me aan. Wat ging dit betekenen. 'Welke pony's vindt jij wel lief?' 'Silver!' 'En welke nog meer?' Ehhh 'Paledo en Dusty' 'Dusty, Dusty die heeft nog niet gereden vandaag. Of jij misschien...' 'Ja tuurlijk! Moet ik nu opzadelen?' Hij lachte. 'Tuurlijk ga maar gauw opzadelen' Oh shit ik moet Silver nog in stal zetten. 'Zal ik hem even in stal zetten en zijn deken opdoen?' Hoorde ik achter me. Er stond een meisje, ik had haar wel eens vaker gezien. 'Ja superbedankt!' Toen ze dat had gedaan hielp ze me met opzadelen. En toen kon ik rijden. Het was superleuk! Zeker omdat Dusty het lijntje van het snoephappen van vanoxhtend wel heel leuk vond! Ik kon er net een snoepje vanaf pikken hihi!

Dit was mijn eerste verhaal, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Abo voor meer!
Xxx
Paardenbloem

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen