Het weekend was vooral erg saai. Ik moest stiekem mijn huiswerk maken omdat mijn ouders dachten dat ik al mijn huiswerk al had gemaakt. Ik had een paar klappen gekregen omdat ik brutaal was geweest, maar ik was ondertussen al gewend aan de pijn. Het ergste vond ik eigenlijk nog dat mijn ouders me heel de tijd Elisabeth noemden. We hadden tijdens er feestje een groepschat gemaakt met iedereen behalve de familie van Wes. Toen mijn huiswerk af was zat ik vooral veel op de app. Ondanks Nona's gemene opmerkingen was het best leuk om in het weekend met mijn vrienden te kunnen praten. Maar ik schrok toen Nona stuurde: 'je hebt toch niet gezegd tegen je ouders dat we woensdag naaf het strand gaan, Elisabeth?' Ik schrok me dood toen Nona me bij me naam noemde, en niet mijn bijnaam wat iedereen deed. Hoe wist ze mijn naam überhaupt? 'Natuurlijk niet.' Stuurde ik terug. Quil antwoordde: 'waarom zou Liz dat eigenlijk doen?' Nona: je weet maar nooit met zulk soort ouders. Aniek: 'doe niet zo flauw.' Ted:' zal ik woensdag mijn gitaar meenemen?' Sjoerd:' goed idee.' Nona:' zal ik zingen?' Violet:' aardig dat je dat aanbied, maar ik wil niet doof worden. Wes: 'doe niet zo flauw Vivi, ookal moet ik toegeven dat ik het ook niet zo graag heb.' Lizzy: Lilly? Mag ik dan jou surfplank lenen?' Lilly:'natuurlijk! Ik ga denk ik toch niet surfen...' Quil: 'waar is iedereen nu eigenlijk?' Wes: ik lig op mijn bed. Nona: ik ook. Max: ik zit aan mijn bureau. Lizzy: ik ook. Sjoerd: ik zit op de plee. Violet: ik zit op de bank. Lilly: ik zit in de bus opweg naar mijn oma. Ted:ik lig ook op mijn bed. Aniek: ik zit aan de eettafel. Sjoerd: nu ben ik klaar op de wc. Aniek: ik sta in de keuken. Oh ja, Sjoerd ik hoef geen details. Ted: hahahahaha. Quil: ik sta nu ook in de keuken, ik ga zo naar de kapper. Lilly: eindelijk! Wes:hahahahaha.
Ik legde mijn telefoon weg om eten te gaan koken. Toen ging ik slapen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen