Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 157

Hey lieve lezers
Bijna zit mijn eindstage erop. Nog 3 dagen. (:
Het is echt al top geweest en hopelijk de volgende dagen nu ook nog (:

Je werd wakker van zacht gekriebel op je rug en zuchtte eens gelukzalig. Je voelde het bed achter je bewegen en niet veel later sloeg Tom zijn armen om je heen en drukte een kusje in jouw nek. Tom: “Goedemorgen schat.” Je draaide je om en drukte jou lippen tegen zijn gespierde borstkas. Jij: “Goedemorgen Tom.” Je drukte je wat dichter tegen hem aan en voelde Tom zijn grip versterken. Jij: “Ik heb dit gemist.” Tom: “Ik ook.” Hij drukte een kusje op je voorhoofd. Zo bleven jullie nog eventjes liggen tot de wekker af ging, als teken dat jullie nu echt wel moesten opstaan. Anders zouden jullie het vliegtuig missen. Tom liet je voorzichtig los waardoor je uit bed kon en je liep meteen door naar de kleerkast. Je hoorde Tom achter je grijnzen en keek hem vanuit je ooghoeken aan. Hij was naar je kont aan het staren waardoor je moest grinniken. Al snel nam je propere lingerie en deed dat aan. Je nam een t-shirt uit de kast en trok die over je hoofd heen. Tom stond ook recht en liep naar je toe. Hij nam een propere boxer uit de lade en je keek hem glimlachend aan. Jij: “Nice ass.” Tom: “Hmm nee die van jou is mooier.” Je gaf hem al lachend een duwtje en kleedde je verder aan. Toen jullie beiden klaar waren liepen jullie hand in hand naar beneden toe en zagen daar Gustav en Georg al aan de tafel zitten. Gustav: “Goedemorgen.” Georg: “Ik had niet verwacht dat jullie lovebirds er nu al zouden zijn.” Jullie haalden jullie schouders op en gingen aan de tafel zitten. Gustav: “Demi, ik moet zeggen dat je een goede invloed hebt op Tom, op tour geraakt hij amper zijn bed uit.” Je keek al lachend naar Tom die deed alsof hij er niks van had gehoord en heel druk bezig was met zijn broodje. Je schudde al glimlachend je hoofd en besloot om Tom zijn voorbeeld te volgen. Je nam een broodje uit de mand en sneed dat doormidden. Je nam de pot choco. Je zag Tom je lachend aankijken. Tom: “Nutellamonster.” Je keek hem met een glimlach aan en hield je boterham voor zijn neus. Hij schudde zijn hoofd waardoor je lachte. Tom at niet graag chocolade maar jij was er juist dol op. Je nam een grote hap van je broodje. Daarna kwamen ook Bill en Annelies naar beneden en niet veel later ook de rest. Jullie moesten bijna vertrekken en dat wou zeggen dat jullie bijna moesten afscheid nemen van de rest. Na het eten gaf je aan iedereen een knuffel. Andrew klemde je haast vast en liet Tom hem eerst beloven om goed op zijn beste vriendin te letten. Je duwde hem al lachend weg en daarna was de taxi er al om jullie naar het vliegveld te doen. Andrew, Justin, Jeffrey en Sam waaiden jullie nog eens uit voor jullie uit zicht verdwenen. Tom sloeg zijn arm om je heen waardoor je tegen hem ging leunen. Je keek hem met een glimlach aan.
Je voelde je echt het gelukkigste meisje ter wereld en wist dat je nooit meer zonder hem zou kunnen. Hij was de enige voor je.

Reageer (2)

  • KiliXxEagle

    AWESOME! hihi, en tom heeft idd een nice ass. :D

    snel weiter bitte! (flower)

    8 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaan

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen