Ik zie dat Kyky nu pas aan het ontbijt zit en zeg: "ik vond je discussie met Hurley, om een deken, hilarisch. Ik zou willen dat we zo'n show iedere dag kregen." "Dan moeten jullie vooral doorgaan met bakken water over ons heen gooien." zegt Kyky chagrijnig. "Jij bent echt chagie." zeg ik grappend. "Niet grappig, ik wilde nog verder slapen." zegt Kyky. "Ja maar het was al zeven uur 's ochtends." zeg ik onschuldig. "Ja-ja, weet je wel hoe vroeg dat is? vraagt Kyky boos als ze haar beker chocolademelk leegdrinkt en opstaat. "Ik ga trainen, kom je mee." zegt ze als ze wegrent en meteen de bal afpakt van Shawn die daarom dus achter haar aanrent. "Hey, pak je zelf een bal. Die is van mij." roept hij haar achterna. "Maar ik wil ook voetballen!" roept ze terug als Shawn haar bij haar T-shirt kan pakken waardoor ze achterover valt. Shawn rent weg met de bal, waarna Kyky kijkt om zich heen. Dan staat ze op en pakt de bal van Axel af. "Dit was je karma van vanochtend." roept ze als ze haar beste superschot (doornrozen) op Mark afvuurt die achterover tegen het net aanvliegt. "En dat de jouwe." zegt ze als ze wegloopt. Ik heb dit alles van een afstandje bekeken en heb er hard bij staan lachen. Dan loop ik naar het net met alle ballen erin en schiet er een naar Kyky die hem niet ziet aankomen waardoor hij tegen haar hoof aankomt. "Hey, wie deed dat?!?" roept/vraagt ze boos als ze mij ziet staan. Ik steek mijn hand op en Kyky komt boos op me aflopen. Even later ren ik dus over het voetbalveld met een heuse voetbalregen die Kyky op me afvuurt achter me. Nu lacht heel Raimon om mij en ik roep alleen maar: "lach daar niet zo dom, HELP ME. M'n zus is agressief." Hierdoor moet iedereen alleen maar harder lachen en kan ik dus gewoon doorgaan met hard door te rennen.

Even later, als Kyky is uitgeput, kan ik eindelijk uitleggen dat het een ongelukje was. "Dat had je eerder mogen zeggen." zegt Kyky. "Ik kreeg de kans toch niet." zeg ik geïrriteerd als ik een bal pak en begin hoog te houden. Alleen lukt het niet goed en eindigt de bal dus (weer) op het hoofd van Kyky. "Zeg me dat dit een ongeluk was." zegt ze geërgerd. "Totally!" roep ik en daarna schiet ik een bal op doel.

Als we klaar zijn met trainen moeten we allemaal weer terug de bus in. Kyky gaapt een keer en volgens mij staat ze op het punt om in slaap te vallen. "Hey Doornroosje, wel wakker blijven." zeg ik tegen Kyky. Ze kijkt me boos aan en laat haar hoofd op Xaviers schouder vallen, die slaapt. Xavier slaat zijn arm om Kyky heen, waarna ik naar Torch fluister: "kijk nou toch hoe klef die twee weer doen." Torch slaat zijn arm om mijn schouders heen, drukt me tegen zachtjes tegen zich aan en fluistert lachend terug: "Hoe bedoel je: klef." Ik lach en fluister terug: "ik zei niks, helemaal niks." Dan laat ik langzaam mijn hoofd op Torch zijn borstkas vallen waarna ik in een hele-diepe-slaap val...
"Doornroosje, wakker worden!!!" Als ik mijn ogen open doe zie ik dat Kyky voor me staat en blijkbaar is zij dus diegene die me net Doornroosje noemde. "Moet jij nodig zeggen, jij sliep ook." zeg ik als ik me duf uitrek. "Het eten staat klaar." roept Silvia vanbuiten waardoor ik bijna vergeet dat ik me aan het uitrekken was en meteen de bus uitren. Ik zit als allereerste aan tafel en kijk hoe iedereen naar buiten komt, etend natuurlijk. "Jij bent ook een vreetzakje." grapt Jude en ik kijk hem aan zo van: als je een grap bedenkt, bedenk dan een goede. Maar ja, hij zei: vreetzakJE, dus.... "Hey, hoe gaat het met Doornroosje?" "Kyky, het is niet meer grappig." Torch komt naast me zitten, woelt een keer door mijn haar en vraagt: "sinds wanneer heet ik Kyky?" "Sorry, ik ben nog een beetje duf. Maar alsnog is het niet grappig." Hij geeft me een kus op mijn wang en zegt "ja-ja, Doornroosje." "Nu ben je me gewoon aan het uitdagen." "Weet ik." Ik lach een keer sarcastisch en ga verder met het avondeten.

Als we klaar zijn met eten doen de meiden nog een poging om ons de tent in te krijgen, maar zonder succes. "Wie is er nog wakker?!?" roep ik door de bus heen. Omdat ik vanmiddag al heb geslapen ben ik nu weer hyper. "Ik 'lag' te slapen, 'nu' ben ik weer wakker." mompelt Xavier. Iedereen (op Kyky, die gewoon doorslaapt, na) knikt of mompelt instemmend. "Nu jullie toch wakker zijn kunnen we net zo goed doen, durf, waarheid doen!" zeg ik enthousiast (dat is een spel waarbij je iemand uitkiest en diegene moet kiezen doen, durf of waarheid). Bij doen moet je een opdracht doen, bij durf moet je zeggen of je het durft en zo ja dan moet je het bewijzen en bij waarheid moet je een vraag beantwoorden en het moet de waarheid zijn). "Oké, ik begin en ik kies... Mark." zeg ik. "Oké, ik kies doen." zegt hij. "Ga je stoer doen." grapt Xavier. Hij ligt nog steeds maar hij is wel wakker, hij ligt omdat Kyky dan waarschijnlijk wakker word. "Uuhm... Oké, als je zo graag een echte uitdaging wilt.... mag je Kyky wekken." zeg ik duister. Mark kruipt door de bus, een stuk of tien keer struikelend, richting Kyky en begint haar door elkaar te schudden. Xavier schuift naar achter en Kyky word wakker. "Ben je gek geworden, het is midden in de nacht!!!" gilt ze terwijl ze Mark een trap verkoopt. "We spelen doen, durf, waarheid en dit was een opdracht van Mem hoor." zegt Mark terwijl hij met moeite overeind komt. "Oké, dan doe ik ook mee" zegt Kyky met tegenzin, waarschijnlijk omdat ze weet dat ze anders toch niet kan slapen. Ze gaat rechtop zitten en legt haar hoofd tegen Xaviers borst. "Jullie kunnen ook nooit niet zo zitten of zo, jij zit liever gewoon alleen. Of niet, Mem?" zegt Kyky. "Ja, jij dan jij dan? Jij kunt alleen maar op Xaviers benen liggen enzo." zeg ik terug waarna ik met m'n hoofd op Torch zijn benen ga liggen en zeg: "ik weet niet wat jij comfortabel aan deze houding vind maar ik vind de botten 'nogal' hard." Ik ga weer rechtop zitten en geef de opmerking: "hierom zit ik dus ook nooit zo."

Reageer (2)

  • Duendes

    Hahaha Kyky is een beetje agressief xD
    Ik heb ook al een aantal keer iemands hoofd geraakt toen ik probeerde hoog te houden xD
    Pas op met Mem uitdagen Claude, ze kan gevaarlijk zijn :')
    Geweldig!! Snel verder!

    8 jaar geleden
  • Samanthablaze

    Geweldig xD

    Snel verder!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen