Baby.
Chloë's pov:
Toen hij werd aangekondigd, liep hij het podium op. De fans in de zaal gilden.
'Justiiin! Justiiin! Justiiin!'
Ik glimlachte. Als ik niet hier zou staan, zou ik ook mee gillen. Zeker weten. Justin Bieber in Nederland. Dit was de eerste keer dat hij hier in Nederland was, en waarschijnlijk ook wel een van de laatste.
Ik zuchtte. Ik zou graag in de zaal staan, en mee schreeuwen. Maar nu voelde ik me een beetje verplicht om hier te blijven staan. Justin had het immers gevraagd.
'Hee! Psst. Jij daar!'
Ik keek rond, me afvragend of het tegen mij was. Omdat er niemand in de buurt was, leek het daar wel op.
Plots zag ik Nicole tussen een paar gordijnen staan.
'Chloë, kom eens hier! Hier kan je meekijken.'
Ze grijnsde naar me. 'Dat wil je vast wel, toch?'
Ik lachte en ging naar haar toe.
En inderdaad, van hier kon je Justin van de zijkant zien.
Ik bedacht dat ik daarnet nog in de zaal had willen zitten, maar nu zat ik dichter bij Justin dan ieder ander in de zaal en ik voelde me perfect gelukkig, kijkend naar mijn droomjongen.
Nicole zat naast me en keek meer naar haar gsm dan naar Justin.
Soms grinnikte ze als ze een bericht opendeed, en ik gokte dat ze sms'te met Jason.
Zij had geluk. Zij hàd haar droomjongen.
Het voelde alsof de mijne onbereikbaar was. Ook al hadden we daarnet nog naast elkaar in de auto gezeten, en zouden we straks waarschijnlijk in hetzelfde bed liggen, hij leek nog steeds onbereikbaar.
Hij is Jùstin Bíeber! Hij was beroemd, en ik was een gewoon meisje. En dan nog niet eens een Amerikaans meisje. Het was gewoon puur toeval dat ik Justin had ontmoet. Toeval en een beetje geluk...
Justin's pov:
Tijdens het concert probeerde ik me te concentreren op de muziek, maar Chloë kwam steeds weer in mijn gedachten.
En wat ik daarstraks had gedacht over Nicole. Het was puur toeval geweest dat we elkaar hadden ontmoet. Puur toeval én een beetje geluk.
De ontmoeting met Chloë kon geen toeval zijn.
Ik had eerder het gevoel dat het voorbestemd was geweest. Dat we voorbestemd waren voor elkaar. Bij haar voelde ik me heel.
Alsof ze een stuk van mij had. Dat ik alleen terugkreeg als ik bij haar was.
Vroeger had ik iets soortgelijks gevoeld als ik zong, maar nu had ik dat gevoel alleen bij Chloë.
Ik begon 'Baby' te zingen, en beeldde me in dat ik dit voor Chloë deed. Het ging zo veel beter, dus deed ik alsof Chloë voor me stond.
Chloë's pov:
You know you love me,
I know you care.
You shout whenever,
and I'll be there.
You want my love,
you want my heart
and we will never ever ever be apart.
Ik zuchtte. Wat een romantische liedjes zong hij toch.
En 'Baby' was één van mijn lievelingsliedjes.
Ik droomde erover dat ik met dit liedje in slaap zou vallen.
Dit liedje, live gezongen...
Reageer (5)
Zoo mooi
1 decennium geledenVerder!!
1 decennium geledenghahaaa die emoticon was dus ní de bedoeling x
1 decennium geledenLieeeen, uw verhaal is geweldig! Ö
1 decennium geledenwa's da van mij ook maar zo goe x
aah verderr, (ll)
1 decennium geleden