Foto bij Hs12 Mem:

Ons bureau is altijd zo... zo... lekker rommelig. Alhoewel het is gewoon een bende want opruimen komt niet in ons op.

Als we eenmaal uitgelachen zijn gaan we ons omkleden om daarnaar te gaan slapen. "Welterusten allemaal." zeg ik. "Welterusten." zegt de rest in koor. Ik kruip tegen Torch aan en val bijna meteen in slaap.

De volgende ochtend ben ik vroeg wakker, ik kijk op mijn wekker en zie dat het 6:30 is. Dan pas valt me op dat de jongens weg zijn. Waar kunnen ze naartoe zijn? Dan valt me een briefje op mijn kussen op. Dit staat erop.
23:00, afgelegen deel van het strand van Alius. Kom alleen en neem niemand mee. -xx-

Die was natuurlijk van Torch. Ik verheug me er nu al op en wek Kyky. Ze word duf wakker en als ze opstaat ligt er ook een briefje onder haar hoofd. "Kom je trainen?" vraag ik. "Misschien is het slim als we ons eerst even klaarmaken." zegt Kyky slaperig en ze staat op. Ze pakt het briefje en word rood, duidelijk die kwam van Xavier. "Oké." zeg ik en ik schiet de badkamer in. Voordat ik de deur op slot kan doen komt Kyky binnenstormen. "Jammer, net te laat." zeg ik. "Jep." zegt Kyky en ze gaat haar haren kammen.

Als we klaar zijn lopen we naar het ontbijt waar het behoorlijk druk is. "Kan het allemaal wat stiller en mag ik de aandacht." Opa staat op een verhoging met een microfoon in zijn hand. Meteen word het stil en kijkt iedereen Opa's kant op behalve ik, ik ga gewoon verder met een broodje smeren. "Ook Mem." zegt hij en dan vervolgt hij "Raimon is nu aan de voet van Mount Fuji, ze kunnen hier morgen zijn dus Genisis mag zich gaan klaarmaken." Daarna loopt hij weg en ik zie Kyky verschrikt kijken. "Weet je wat helpt?" fluister ik naar Kyky. Ze knikt van niet en ik zeg: "doen alsof het een oefenwedstrijd is tegen Raimon dat helpt en dan doe je ook nig eens je uiterste best en je wilt toch niet aan ze onderdoen?" Kyky knikt van niet en kijkt me lachend aan "je hebt gelijk, ik moet me niet zo druk maken." zegt ze en ze gaat verder met eten. Dat was makkelijk!

Als we eenmaal aan het trainen zijn hoor je Torch de hele tijd bevelen roepen en na een tijdje roept Xavier letterlijk "Torch ik heb je gewaarschuwd, de hoek in." Het hele team ligt in een deuk als Torch chagrijnig naar een hoekje van het veld loopt. Zelf rol ik letterlijk over de grond en ren naar Torch toe "lukt die?" zeg ik treiterend waarna ik mijn tong uitsteek en wegren. "Wacht maar!" roept hij en hij rent achter me aan. "Torch, ik zei naar de hoek!" dat is Xavier alweer. Ik kan het niet helpen en Kyky waarschijnlijk ook niet want we liggen beiden met de slappe lach op de grond. Heel Genisis licht in een deuk maar niemand licht net zoals mij en Kyky over de grond te rollen.

22:00
Nadat het nog een tijdje zo doorging is het dan eindelijk avond. Ik zit op onze kamer en kleed me om, ik doe mijn goede kleren aan en Kyky doet hetzelfde en schiet de badkamer in waarna ze de deur op slot doet. "Maak eens open ik moet daar ook zijn!" roep ik. "En waarom dat?" vraagt Kyky. "Dat kan ik ook aan jou vragen!" bits ik terug waarna de deur van het slot afgaat en ik Kyky met een invlecht, totaal opgemaakt en in een lange paarse jurk zie staan. "Waarom zie jij er zo uit?" vraag ik. "Dat kan ik ook aan jou vragen." Deze keer was Kyky de gemene. "Boodschap duidelijk." zeg ik dus maar waarna Kyky de badkamer uitloopt en uitroept "is het al twintig over tien dan moet ik rennen!!!" Ik hoor de deur dicht-knallen en loop naar Kyky's make-up-kastje toe. "Eens kijken." zeg ik terwijl ik erin rondneus. Er is een briefje met: Mem als je ooit uit jezelf hierin rondneust doe dan deze dingen op. Het is Kyky's handschrift en er staat een lachende smiley achter, dit is duidelijk een van Kyky's briefjes. Er ligt een licht blauwe oogschaduw, licht roze lipgloss en mascara. Ik pak de dingen op en begin me op te maken, het is dat Torch daar op me wacht! Ander zou ik dit dus echt never-nooit doen!

22:35
Ik kom de badkamer aan en kan dus meteen vertrekken. Ik heb ruzie gehad met de oogschaduw en mascara maar nu zit het wel goed. Hoe kan Kyky dat iedere dag goed krijgen?!? Ik loop door de gangen als ik Axel tegenkom "hey Mem, waar ga je naartoe?" "Nu even geen tijd moet opschieten!" roep ik als ik voorbij loop, ik zie Axel verbaasd kijken als hij ziet dat ik make-up op heb en de wijde licht-blauwe jurk van het gala aanheb. Deze jurk zit eigenlijk nog best wel lekker maar je kan me toch beter een broek geven, maar voor een avond, op het strand, met Torch trek ik alles aan! Ook al zit dat dan even niet zo lekker!

23:05
"TORCH!!!" roep ik als ik het strand op kom gerend en om me heen kijk. "Mem, ik sta hier hoor!!!" hoor ik ergens naast me en ik draai een rondje. Daar!!! "Hey, waarom vroeg je me om te komen?" vraag ik als ik op hem afloop. "Gewoon." zegt hij en hij wijst naar mijn jurk. "Waarom?" is het enige dat hij zegt. Ik lach en haal mijn schouders op "gewoon, voor de leuk." zeg ik met een knipoog. Hij lacht, pakt mijn hand en zegt: "een jurk staat je toch behoorlijk goed dus het maakt verder ook niet uit.'' Ik voel dat ik rood word ik hoor Torch grinniken waarna hij me zachtjes meetrekt en we gewoon gezellig samen een eindje gaan wandelen.
23:30
Na een tijdje gepraat en gelopen te hebben, komen we op een ander stuk strand en daar zitten... Xavier en Kyky met een ijsje!!! Ik wil ook een ijsje! Ik kijk Torch aan en hij denkt blijkbaar hetzelfde. Want we rennen tegelijkertijd op Kyky en Xavier af en roepen: "waar hebben jullie die ijsjes vandaan?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?Want wij willen er ook een!" Kyky en Xavier kijken verschrikt op waarna ze heel-erg rood worden...

Reageer (2)

  • Samanthablaze

    Kyky en Xavier kijken verschrikt op waarna ze heel-erg rood worden...

    Hahahaha ik zie dat helemaal voor me xD
    "Huh? Wat? Waarom zijn jullie hier? Dit is awkward" :')
    Heerlijk!!
    Kyky en Xavier zijn echt te cutee samen!!!
    En Mem en Torch ook!!!
    Wahahaha Torch in de hoek xD xD xD
    "Torch, ik zei naar de hoek!"


    Hahahaha geweldig! Hij is je hondje niet xD
    Snel verder!!


    Niets meer aan toe te voegen!!!

    8 jaar geleden
  • Duendes

    Kyky en Xavier kijken verschrikt op waarna ze heel-erg rood worden...

    Hahahaha ik zie dat helemaal voor me xD
    "Huh? Wat? Waarom zijn jullie hier? Dit is awkward" :')
    Heerlijk!!
    Kyky en Xavier zijn echt te cutee samen!!!
    En Mem en Torch ook!!!
    Wahahaha Torch in de hoek xD xD xD
    "Torch, ik zei naar de hoek!"

    Hahahaha geweldig! Hij is je hondje niet xD
    Snel verder!!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen