Foto bij 20-04-'16 × 31 days to go

31 days to go × Ashton tweet

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • chanyeoI

    Ugh, debatten. Ik begrijp je volledig.
    Heb je het een beetje overleefd?

    8 jaar geleden
  • Mrs_Stylinson

    Heel veel succes met het debatteren.
    Het eerste tegenargument waar ik op kom is waar trek je de grens? Als juweliers een geladen pistool mogen houden, waarom dan niet andere winkeliers. Ook zij hebben te maken met (gewapende) overvallen. En de buit mag dat misschien minder zijn, voor het personeel is de impact van een pistool op je hoofd gericht echt niet minder erg.
    Dan slaat het misschien over op de supermarkten, die nog altijd regelmatig overvallen worden. Wat voor samenleving ben je dan aan het creëren?

    Maar hier had je vast zelf ook al aan gedacht

    Heel veel succes! You go, gurl

    8 jaar geleden
  • Culloden

    Ugh, ik kan op dit moment echt niet meer nadenken, sorry. Ik wil je wel heel veel succes wensen, je gaat dat vast goed doen! (:

    8 jaar geleden
  • awsten

    Hmm, wel het hangt ervan af in welk land je bent haha. In Amerika mag het dus wel. Maar in België, en dus ook Nederland, is het best wel illegaal om in bezit van een wapen te zijn.
    Maar, de juweliers moeten zichzelf wel kunnen verdedigen, aangezien ze wel vaak het 'mikpunt' zijn van overvallen.
    Het is toch best gevaarlijk, aangezien misschien het wapen in slechte handen kan komen.

    Idk, man, dat is best een vreemde stelling hahahah. Ik wist niet eens dat daar een discussie over was of zo? :')

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen