Blauwneus wist waardoor dit was gekomen, er was maar 1 persoon die dit zou kunnen doen. “ANNA!!” “Shit” fluisterde Anna. Anna moest zich verstoppen. Ze ging onder het bed zitten. Blauwneus kwam de kamer binnengestormt. “Godverdomme Anna, waar ben je?” Anna probeerde de kamer uit te kruipen, maar Blauwneus had haar door. Anna keek diep in de ogen van Blauwneus, ze waren anders. Net als zijn haar, het leek op een WC-borstel. “Anna, vieze aliën! Ik ga je deporteren, en een muur bouwen zo hoog dat je er niet over heen kan klimmen! Je gaat maar relaties verpesten aan jouw kant van de muur!” Anna schrok, ze had Blauwneus nog nooit zo boos gezien. Anna rende de kamer uit, naar haar kamer, want Doornroosje was weg.

Blauwneus probeerde te bedenken hoe hij Anna kon deporteren. Toen kreeg hij een idee. Hij moest president worden. Hij veranderde zichzelf in een mens, en noemde zichzelf Donald Trump. Toen ging hij meedoen aan de verkiezingen. Hij keek in de spiegel, zo kon hij natuurlijk niet meedoen. Hij pakte cheetos en smeerde het over zijn gezicht. Nu had hij een natuurlijke oranje gloed op gezicht. Wat was de eerste stap om bekend te worden? Hij richtte een facebookpagina op:’Trump For Prez’. Binnen notime had Trump al 10000 likes! Hij wist wat hij moest doen, hij moest een speech geven.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen