Als we die avond met zijn allen in de eetzaal zitten zegt Opa "morgen is hier een bal, iedereen is verplicht om te komen. Alle meisjes in jurken en opgemaakt, ze moeten ook hun haren mooi hebben. De jongens moeten een pak aan en hun haren ook netjes hebben zitten. Dus morgen hebben jullie allemaal vrij en mogen jullie naar Inazuma Town. Mem en Kyky mogen samen met Xavier en Torch naar Raimon toe gaan." Dan loopt hij weg. Ik ben bleek en Kyky zegt "tja, Mem nu moet je wel een jurk aan." "Maar ik heb mezelf gezworen dat ik nooit meer een jurk aan doe." zeg ik geïrriteerd. "Maar nood breekt wet en jullie mogen morgen Raimon opzoeken." zegt Xavier (Kyky ligt met haar hoofd op zijn schouder en ze zijn beiden al vuurrood sinds dat ze binnen zijn gekomen). "Ja, dat klopt en de make-up komt ook wel goed, daarvoor heb je je tweelingzus." zegt Kyky lachend. Ik lach sarcastisch en zeg "in no-way dat ik ooit make-up op doe." "Het is voor een keer en je bent verplicht." zegt Torch die tot dusver heeft gezwegen, wat ook nieuw is. "Pfff... vandaag is er echt niemand voor mij." zeur ik waardoor Kyky, Xavier en Torch moeten lachen.

Als we terug op onze kamer zijn vraag ik aan Kyky "waarom waren jij en Xavier zo rood toen jullie binnenkwamen?" Ze word overnieuw rood en ik vraag dus maar door. "Hebben jullie verkering, hebben jullie gezoend?" Kyky word nog roder en knikt. "Ja, we hebben verkering en ja we hebben gezoend. Dat is wat je wilde weten toch?" zegt Kyky. "JAAAAA!!!" roep ik waarna ik door de gangen begin te stuiteren met het grote nieuws, ik hoor Kyky nog net tegen Xavier zeggen "misschien had ik beter kunnen liegen."

Als ik uitgestuiterd ben ga ik me op de badkamer omkleden en loop naar mijn bed. Ik zie Xavier en Kyky wel heel dicht op elkaar liggen en kan niks anders doen dan met afschuw (omdat ze zo klef doen) wegkijken. Zelf kruip ik bij Torch in bed, maar wij houden tenminste afstand. Dan begint Torch te rollen! Hij knalt tegen mij aan waardoor ik uit reflex tegen hem aantrap. Hij vliegt (letterlijk) het bed uit en beland op de vloer. Hij staat half-slapend op en gaat terug liggen.

De volgende dag is Kyky natuurlijk heel vroeg wakker, en ze wekt de rest van het gebouw. Ze heeft haar alledaagse kleren aan en staat zingend ontbijt klaar te maken, terwijl ze niet eens kan zingen!!! "Mag het allemaal wat rustiger?" vraagt een chagrijnige Gazelle. "Nee, dat kan het niet!" schreeuwt Kyky vrolijk en ze zet het ontbijt op tafel.

Als we eenmaal in de stad zijn met de Raimon jongens en Xavier en Torch, lopen we de eerste winkel binnen en daarna de tweede en daarna de derde totdat "AAH, Mem kom eens kijken!!!" "Als je een leuke jurk ziet hoef je echt niet elke keer zo te schreeuwen en jij hebt al een jurk, dat lijkt mij genoeg." zeg ik. "Ja, weet ik maar is dit niks voor jou?" zegt ze als ze een blauwe jurk omhoog houd met een bloem bij de mouw. "Maar hij is zo tuttig." zeur ik. "Een minder tuttige jurk ga je waarschijnlijk niet vinden." zegt Jude. "Bedankt voor het commentaar." zeg ik chagrijnig. En ik loop met de jurk het pashokje in.

Als ik een paar minuten later de jurk aanheb, vind ik hem eerlijk gezegd best mooi maar... "Nee, ik doe geen hakken aan." zeg ik tegen Kyky die een paar blauwe hakken omhoog houd. "Til haar eens op." zegt Kyky waarna Shawn en Hurley mij vastpakken en optillen. "Dit vergeef ik jullie nooit." zeg ik als ik op de grond val met de hakken aan. "Hoe moet je hierop lopen?" Maar zonder een antwoord te geven pakt Kyky de hakken en de jurk van het haakje (ik had hem alweer uitgetrokken, hij zat zo onhandig) en loopt naar de kassa. "Deze twee." Ik kon Kyky wel vermoorden maar liep toen toch maar met iedereen mee om bij het strand een ijsje te gaan eten!

Die avond als de jongens al weg zijn en ik en Kyky ons hebben omgekleed en Kyky zich heeft opgemaakt, houd Kyky me in de houtgreep. "Blijf nou even stilzitten dan doe ik je wat mascara op en daarna wat lipgloss, dat is het enige." zegt ze. "Nee, ik wil...." mijn mond word me letterlijk dichtgesnoerd als Kyky de lipgloss op mijn mond smeert en daarna de mascara op mijn ogen. "Is dit waterproof?" vraag ik. "ja, ik was er al op voorbereid." zegt Kyky die mij meesleurt naar het feest.

Als iedereen op het feest zit en in groepjes van vier aan tafeltjes zit (Kyky, Xavier, Torch en ik) en gaan we eten. We krijgen allemaal een bord wortelenstampot met zuurvlees voorgeschotelt waarna iedereen blij begint te eten. Ik kijk vies naar het eten, schuif het weg en zeg "ik eet wel alleen het toetje."

Dus even later zit ik met een ijscoupe van negen bolletjes aan tafel. Na zes Bolletjes zit ik voel. Torch die drie bolletjes heeft gehad zegt: "geef de laatste drie maar hier, als je wil." Ik schuif ze naar hem toe en hij eet ze alle drie vliegensvlug op. "Zie je wel dat jullie goed bij elkaar passen." zegt Kyky lachend, waarna Opa zegt: "En nu moeten alle jongens een meisje ten dans vragen en natuurlijk ook met haar dansen". Godverdomme! Waarom oops?! Xavier vraagt Kyky meteen. Waarna Xavier Torch een beetje dringend aankijkt. En Tirch opeens best verlegen vraagt of ik met hem wil dansen. "J-ja" weet ik nog net stotterend uit te brengen.

"Het bal was zo leuk." zegt Kyky als ze op bed ploft en haar hakken uittrapt. "Het is maar wat je leuk noemt, ik noem het liever een hele verspilde en mislukte avond." Ik plof op bed en schop ook mijn hakken uit, daarna schieten we tegelijkertijd de badkamer in en kleden ons om.

Als we omgekleed zijn zijn de jongens er ook al en ik vraag me echt af hoe hun zich zo snel kunnen omkleden. Xavier en Torch liggen al in bed en natuurlijk gaat Kyky meteen naast Xavier liggen die een arm om haar heen slaat. Ik ga rustig naast Torch liggen waarna ik voel dat hij ook zachtjes een arm om me heen legt! Ik word vuurrood gelukkig is het donker in de kamer en kan niemand het zien. Ik durf me niet zo goed om te draaien om te kijken of Torch ook rood is. Ook krijg ik een heel raar en warm gevoel van binnen het is iets dat ik nog nooit van mijn leven heb gevoeld... Maar is dit dan nou hoe de liefde voelt? Want anders dan... Dan hoeft het van mij nooit meer weg te gaan!

Reageer (2)

  • Duendes

    ik heb niet zoveel tijd om te lezen en te reageren, want er zijn hier twee Spaanse meiden van mijn uitwisseling, dus ik kan niet steeds op quizlet haha

    JAAAAAAAAAAHHHHWAAAAAAAAHHHHH MEM EN TORCH!!!
    SHIPSHIPSHIPSHIPSHIPSHIP
    Ze zijn wel echt heel cutee samen!!!! N'aaaaaawwhhh (H)
    En Xavier en Kyky ook!! Te lief dit alles!!
    Dat gala is geweldig hahaha
    Alleen jammer dat de dans van Torch en Mem niet is beschreven haha

    8 jaar geleden
  • Samanthablaze

    Hihihi Mem heeft het niet zo op gala's xD

    Maar is dit dan nou hoe de liefde voelt?
    ja meid, accepteer het nou maar gewoon! xD

    Snel verder!!!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen