Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 156

Hey lieve lezers
Sorry dat het zo lang heeft geduurd.
De eindstage is zo vermoeiend maar echt leuk. Op de moment heb ik een goede beoordeling (:
Ik zit bijna in de helft van mijn eindstage. Nog 2 weken en een half (:

Groetjes magiclove

Nadat je ook nog afscheid had genomen van Chris en nog een laatste paar foto’s had laten trekken, konden jullie naar huis gaan. Het was al verschrikkelijk laat waardoor jullie besloten om maar allemaal in jullie bed te kruipen. Zeker aangezien de jongens, Annelies en jij de volgende ochtend vroeg in de morgen al zouden moeten vertrekken als jullie je vliegtuig wilden halen. Toen jullie waren aangekomen, deed iedereen zijn schoenen en jas uit. Je nam nog snel een vaas om de bloemen in te doen en deed er wat water in. Ergens was het wel zonde dat je moest vertrekken en die bloemen hier moest achterlaten. Je zette de bloemen op de kast en keek er nog eens naar. Je voelde iemand zijn armen om je heen slaan en draaide je hoofd een beetje en keek Tom aan. Tom: “Kom dan gaan we naar boven.” Je knikte, keek nog een keer naar de prachtige rozen en draaide je dan om. Tom nam je hand vast en samen gingen jullie naar boven toe. De rest was al boven aangezien alle deuren behalve die van Tom en jou dicht waren. Je liet Tom zijn hand los die protesteerde en liep snel naar de badkamer toe om de make-up van je gezicht te halen. Daarna kwam je terug en zag je Tom zitten op het bed. Je deed de deur van de kamer dicht en zag Tom rechtstaan. Hij stapte op je af en stond net voor je neus stil. Je kreeg een glimlach op je gezicht net zoals Tom en sloeg je armen om hem heen. Je drukte je hoofd tussen zijn nekholte en voelde ook Tom zijn armen om jouw middel slaan. Je gaf hem een aantal kusjes in zijn nek en voelde hoe Tom je daarna optilde waardoor je opkeek recht in Tom zijn gezicht. Hij keek je met een speelse grijns aan en je sloeg snel je benen om hem heen zodat je niet naar beneden zou zakken. Hij kwam dichter met zijn gezicht naar het jouwe toe en ook jij boog je voorover. Je voelde zijn zachte lippen op de jouwe waardoor je gelukkig zuchtte. Het was een tedere kus maar al snel veranderde deze naar een meer lustige en passionele kus. Je voelde hoe hij terug begon te stappen en werd daarna op het bed gelegd. Tom ging op jouw liggen. Hij had zijn ene hand naast jouw hoofd geplaatst zodat je niet al zijn gewicht op hem kreeg. Jullie tongen bleven maar een passioneel spel spelen. Je verplaatste je ene hand van zijn nek naar zijn borst, zo verder naar beneden tot je aan de onderkant van zijn trui kwam. Je kroop met je hand onder de stof door en legde je hand op zijn blote maar gespierde buik neer. Je hoorde Tom lichtjes grommen en ook hij ging met zijn ene hand onder jouw trui. Je voelde zijn warme hand op jou buik en hij wreef zachtjes over je vel van op je buik. Je verbrak de zoen en keek hem met een grote glimlach aan. Je zag zijn ogen fonkelen toen je jouw andere hand ook naar de onderkant van zijn trui verplaatste en vastnam. Je trok de stof naar boven tot deze uit was en legde je handen weer op zijn gespierde borst neer.

Reageer (2)

  • jumbielove

    Verder gaaan

    8 jaar geleden
  • KiliXxEagle

    oewh sexy sexy! ^^

    snelweiter bitte! <3

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen