I fell for you ~300~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Oké, dan was hij geen pedofiel of verkrachter. Goed dat hij niet aan seksueel misbruik gedaan heeft, want om de één of andere reden zou ik dat moeilijker kunnen verwerken dan dat hij iemand vermoord heeft.
6 jaar geledenIk snap wel dat Jessica in een crisis zit. Haar hele beeld van Severus is versplinterd door dit. Ik hoop dat ze hem nu nog hetzelfde kan zien en hem nog kan vertrouwen. Dit zou hun hele relatie kunnen vernielen en met goede reden.
Neee Severus heeft daar nooit aan gedaan, maar ik geloof wel dat andere death eaters er aan gedaan hebben. Hij eeeecht niet
6 jaar geledenInderdaad, hij is niet de meest brave vent, maar als een pedofiel zie ik hem nu ook weer niet. Ik geloof ook wel dat anderen er wel aan gedaan zullen hebben. Je hebt gelijk!
6 jaar geledenWoooow ik ben helemaal bij! Het is echt een GEWELDIG verhaal. De eerste weet ik veel 150 hoofdstukken ofzo zijn idd niet zo goed, maar het leuke is dat naarmate het verhaal vordert, je schrijfstijl vordert! Ik hoop eigenlijk dat dat ook gaat gebeuren met mijn verhaal (niet op Q) haha. Ik vind het verhaal echt heeel erg leuk bedacht, hoewel het een beetje cliche is geef je toch nog een heel erg creatieve draai eraan, I love it!
6 jaar geledenNaaahw, arme Sev en Jes!
6 jaar geledenWel fijn dat het goed is gepraat nu, voor zover dat kan.