Foto bij hoodstuk 22

de volgende ochtend moest ik vroeg op ik had een hoop castings voor de boeg.

ik trek snel mijn pumps aan en pak mijn tas.
ik laat een briefje achter want Justine en Mia slapen nog.
Justine kwam gistere heel laat thuis, ze was wel oke tegen me ookal wist ze niks van een nieuw kamergenootje...
ik bekijk de lijst van castings waar ik allemaal langs moet.
''Hérmes,Prada,Fancy,max-factor...'' lees ik haredop, terwijl ik de deur uit loop naar de lift.
god wat zijn dit er veel denk ik en stap in de lift.
even later sta ik buiten, ik kijk naar het eerste adres wat gelukkig zo dichtbij is dat ik er naartoe kan lopen.
ik begin the lopen en kijk goed om me heen.
ik ga links af een straat in en blijf dan
rechtdoor lopen.
ik zie dan dat voor mij nog een meisje loopt duidelijk oook een model, ze heeft een mini rokje, maar dan ook echt mini rokje aan en een strak hempje, ze loopt op jimmy choo pums en heeft haar portefolio onder haar arm, verder is ze Blond en heeft haar haar opgestoken.
wat en aanstellers zijn sommige modelen.
Jeans zijn toch ook gewoon goed?
als ik ben aangekomen loop ik he tgebouw in zoals gewoonlijk zijn er tientalle meiden maar deze keer verschillende meiden, donker haar , blond haar, getint of spierwit, wel hip eigenlijk.
Als ik aan de beurt ben zie ik weer drie mensen aan en tafel zitten deze keer alledrie vrouwen.
ze bekijken men portefolio,nemen wat fotos.. en dan sta ik weer op straat.
de foto's van de Girlz zijn trouwens echt hip gewoorden, ik heb er 3 gekregen en de rest komt in het blad the staan, echt hip!.
Ik hoor dat mijn mobiel gaat en ik neem op.
''met Louise'' zeg ik.
''Hii with Gina you have a job tomorrow for a billboard on six o'clock'' verteld ze .
''great tank you!'' zeg ik blij
'' its not from you casting you are just booked ''
''oke ''! zeg ik.
''oke bye'' zegt Gina en hangt op.
ik zelf kan aleen maar glimlachen.





ik ben back af als ik thuis kom en plof meteen neer op de bank.
''ben thuis!'' zeg ik en zie Justine uit de keuken komen in der pyama.
''hoi'''zegt ze en loopt meteen door naar het slaap gedeelte.
''hoe laat is het eigenlijk''? vraag ik mijn mobiel baterij is leeg en ik heb ook geen horloge.
''14:00'' antwoord Justine en even later loopt ze de woonkamer in.
'''god ik heb zovele castings af gelopen''vertel ik.
''lekker boeiend'' zegt Justine en loopt de keuken weer in.
ik blijf verbluft achter

Reageer (2)

  • LovesDemiL

    Leuk

    snel verder:P

    1 decennium geleden
  • Courageux

    Leuk
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen