Dank je wel voor het lezen van dit verhaal.

Voor ik sommige echt ga bedanken, wil ik toch wel even wat kwijt.
In dit verhaal heb ik wat van mijn eigen gevoelens gestopt want tot op heden vechten mensen nog steeds tegen de ziekte kanker.
Ik heb dit met mijn moeder mee gemaakt en zij is 4 keer gediagnosticeerd voor kanker. Gelukkig heeft zij het overleefd.
Maar er zijn mensen die het te laat horen en er aan komen te overlijden.

Zoals in dit verhaal, kwam dat nieuws veel te laat voor Claire, het was al uitgezaaid.
De dokters hebben eerst gedaan wat ze konden, maar het mocht niet baten.
Vandaar haar bucketlist, ze wilde de dagen die ze nog heeft, ten volle benutten.

Oké, door naar het volgende. Een paar mensen die ik sowieso wil bedanken.
Voor ieder die elke keer weer een leuke en lieve reactie achterlieten, elke keer weer lieten jullie me glimlachen.
Daar doe ik het voor. Dus dank je wel aan:
~ Malikx ~
~ ChaptainChaos ~
~ Yasmine ~
~ FollowYourDream ~

Uiteraard ook de stille lezers, en, nou ja, voor iedereen die ook een abo genomen heeft.
Net als degene die een bladwijzer genomen heeft.
~ Yasmine, je ging van een bladwijzer naar een abo. (echt geweldig om dat te zien)
Het was eveneens geweldig om te zien dat Autumn Memories een paar keer in de top gestaan heeft met een paar kudo's.
Daar doe ik het totaal niet voor, maar toch super bedankt.

Hopelijk tot bij het volgende verhaal.

Reageer (4)

  • FollowYourDream

    Oh, ik heb echt van ieder woord van je genoten! Van elke letter in dit verhaal!
    Het was echt een prachtverhaal!
    Vooral de epiloog vond ik zeer mooi!

    En bedankt om me te noemen in de dankwoord! Dit is zoo lief!

    xxx

    8 jaar geleden
  • CaptainChaos0

    Damn.. Ik weet hoe het voel ik heb ewn opa en een oma verloren aan kanker damn een vreselijke ziekte is het

    En die reacties zijn meer dan graag gedaan hoor schat!!

    8 jaar geleden
  • YasmineDeliana

    Meid, vreselijk voor je om mee te moeten maken! Als je wilt praten weet je het.
    En ja, ik vind het verhaal zo geweldig, en super leuk geschreven!
    Ben met plezier je bladwijzer en abo geweest hihi.

    Love you en complimenten!

    8 jaar geleden
  • Malikx

    OOOOH ZE IS DUS DOOD!!!!! UGHH MAAAR HET WAS EEN SUPER VERHAAL IK HEB ER VAN GENOTEN LIEFJE! Hou van je kitten

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen