Foto bij A.M.

Gina Michaels



Twee jaar een relatie....

Door een lichte kus op mijn lippen, word ik langzaam wakker en sla ik vanzelf een arm om Harry heen. Dat van dinsdag was een leuke verrassing. Dinsdag waren we officieel twee jaar samen en dat wilde hij vieren. Vandaar dat we voor het weekend naar een klein en gezellige hotel gegaan dat wat afgelegen ligt. Wat perfect is. Alleen wij tweetjes en verder helemaal niemand. Ik maak een zacht geluidje en begin ik hem terug te kussen.
Dan hoor ik zacht gelach. "Hm, je begint wakker te worden," humt hij wat met een glimlach.
Daardoor doe ik nu mijn ogen open en kijk ik recht in een paar geduldige groene ogen. "Goeden morgen, lieverd."
"Goeden morgen, schoonheid," mompelt hij en kust hij me weer. Om me nu tegelijk ook bovenop hem te trekken. Vervolgens krijg ik een kus op het puntje van mijn neus. "Ik heb zo nog een verrassing voor je," gaat hij verder.
Nog half slaperig druk ik een kus in het holletje net boven zijn sleutelbeen en leg ik mijn hoofd op zijn schouder. "Dat klinkt bijna alsof je wakker bent." Zelf ben ik alles behalve wakker.
"Maar ik ben ook wakker," grinnikt hij. "Ontbijt is niet beneden en ook niet hier in bed," zegt hij dan geheimzinnig.
Nu til ik mijn hoofd naar hem op. "Waar dan," wil ik weten.
Harry kijkt me met een tevreden glimlach aan. "Als je gewoon wat makkelijks aantrekt dat ook warm is, zul je het zo zien. Volgens mij lus je nu anders ook wel een kop koffie."

Nadat we nog even knuffelend in bed gelegen hebben, zijn we toch uit bed gegaan. Meer omdat Harry ergens anders wilde ontbijten en dat betekend dat ik me moet aankleden. Wat een strakke broek is met een coltrui en een wijd, warm vest erover. Harry is eveneens warm gekleed en volg ik hem zwijgend. Om er achter te komen dat we niet naar beneden gaan, maar naar boven. "Gaan we naar het dak, Harry," vraag ik hem en ben ik wat verbaasd.
"Wacht nou maar, je ziet het zo wel," beloofd hij mij en gaat hij me voor.
Pas als ik op het dak sta, beneemt het uitzicht me de adem. Niet te vergeten dat er een knusse hoek ingericht is en kan ik koffie zien staan. "Harry..."
Glimlachend kijkt hij naar mij. "Verrassing, lieverd." Alsof hij mijn reactie had willen zien.
Ik sla mijn armen om hem heen voor een knuffel. "Een leuke verrassing," reageer ik. Waarop de vlinders weer ongehinderd tekeer gaan in mijn buik. Een gevoel wat nooit minder is geworden.
Harry trekt me mee naar het afdakje waar zachte kussens liggen en laat hij zich achterover vallen. Met mij erbij dat ik bovenop hem beland. "Daar ben ik blij mee."
Lachend ga ik met mijn hand door zijn haren. Iets dat wel erg lang is geworden, maar het staat hem wel. "Hm, niet al te lang meer laten worden, lieverd." Ik druk mijn lippen op de zijne.
Om zijn hoofd te schudden. "Eigenlijk wil ik het langzaamaan weer wat korter willen laten knippen," geeft hij aan.
Tegelijk rol ik van hem af. "Dan komen vast je krullen ook weer terug," merk ik op.
Harry legt een warm kleed over onze benen en krijg ik daarna een kop koffie van hem. "Je ontbijt komt zo. Anders is de koffie koud."
Het is dan wat aan de koude kant, al voel ik er niet veel van. Kan ook niet anders want Harry heeft het vaak warm. "Dit is een moment dat ik niet meer zal vergeten, lieverd."

Ruim na het ontbijt, zitten we nog van het uitzicht te genieten en zit ik tussen Harry's benen. Net als dat ik tegen hem aan leun met het kleed over ons heen.
"Weet je, dit is ook een van mijn favoriete momenten met je," begint hij en drukt hij een kus in mijn nek. Waar hij eerst mijn coltrui iets voor omlaag trekt om er bij te kunnen. "Maar er is nog een reden waarom we hier zitten, Gina." Een paar handen tillen me op en beland ik zijlings op zijn schoot. "Al twee jaar zijn we samen en ik geniet van de momenten die we echt voor ons tweetjes hebben. Als we samen in de keuken staan, een luie zondag hebben, als we een dagje gaan golfen of samen het water op."
Ik glimlach door de paar dingen, die hij opnoemt. Afgelopen zomer heeft hij een jacht gehuurd en zijn we drie dagen het water opgegaan. Wat nog in Florida was ook.
Net als ik wat wil zeggen, legt hij een vinger op mijn lippen. Als een teken dat ik moet wachten. "Maar waar ik het meeste van geniet zijn onze gesprekken, die soms tot diep in de nacht duren. De keren dat ik naast je in bed kan kruipen. Om elke keer ook met jou in mijn armen wakker te kunnen worden," vervolgt hij.
Zijn woorden veroorzaken een tsunami aan gevoelens die in mijn lichaam razen. Wat is hij van plan? Wilt hij me iets vragen wat voor het leven is?
"Gina, ik wil elke avond naast je in bed kruipen, nog praten tot na middernacht en het liefst elke ochtend met je wakker kunnen worden." Hij kijkt me aan met een glinstering in zijn groene ogen. "Wil je met me samenwonen?"
Dan valt het me op dat hij een doosje vast heeft en zie ik een sleutel erin liggen. Al die dingen. De verrassing van een weekendje weg, het ontbijt hier op het dak en dan zijn woorden. Emotioneel dat ik ben, sla ik mijn armen om zijn nek en snik ik kort. "J...ja," stotter ik bijna.
Het voelt alsof hij zelf opgelucht is en voel ik zijn armen om mijn rug. "Je moet eens weten hoe graag ik dat woordje wilde horen," mompelt hij met zijn hoofd in mijn nek. "En het is niet de sleutel van mijn huis maar van ons huis," vertelt hij verder.
Ik til mijn hoofd op en kijk naar de sleutel. "Maar..."
Hij schudt zijn hoofd. "Ik heb een leuk en wat bescheiden huis gekocht voor ons tweetjes. Wel met een hek eromheen, voor de zekerheid. Dit is jouw sleutel. Morgen gaan we daarheen."
Blij knuffel ik hem weer.
"Al durf ik nu wel te bekennen dat ik al een maand bezig ben om dit te plannen. En de afgelopen zes maanden dat ik op zoek ben gegaan naar een huis voor ons beiden. Niet te ver van onze ouders af, of te ver van je werk," verklaart Harry dan.
Snikkend verstop ik mijn hoofd in zijn nek en ruik ik zijn geur. "Ik kan niet geloven dat je dat allemaal voor mij gedaan hebt. Ik hou van je."
"Geloof het maar," reageert hij met een kus. "Voor jou doe ik alles. En ik hou ook van jou."

De manier waarop hij alles gedaan heeft. En puur om te vragen of ik met hem samen wil wonen. Ik wist dat hij romantisch kan zijn maar dat van gister ging er ver overheen. Zelf zie ik een deur open gaan van het hek en gaat die, als we binnen zijn, gelijk weer dicht.
"Wat vind je ervan," klinkt zijn stem.
Daardoor kijk ik voor me en parkeert hij al zijn auto. Een ietwat modern huis staat er warm en uitnodigend bij. "Ziet er goed uit. Het hek is wel fijn," geef ik aan. Zelfs nu de jongens een pauze hebben, komen er nog altijd fans op hen af. "Moeten we het nog inricht..."
Harry schudt zijn hoofd en stappen we uit. "Nee, ik heb het al ingericht en..." Hij zucht even. "Ik heb hulp gevraagd want je moeder heeft me geholpen."
Verbaasd kijk ik naar hem. "Dus mijn moeder zat in het complot."
Nu knikt hij en doet hij de voordeur voor me open. "Ja, vind je het erg?" Bijna met onschuldige ogen kijkt hij me aan.
"Nee," weet ik uit te brengen.
Voor ik nog maar een stap kan verzetten, tilt hij me op. "In dat geval, welkom in ons huis, schat."
Zelfs dat hij me nu al over de drempel draagt. Ik weet nu echt niks meer te zeggen en kijk ik om me heen. Ons huis. Dan zet hij me neer en loop ik door. Om onze foto's te zien toen we in Rio de Janeiro waren, bij het beeld van Christus de verlosser. Machu Picchu in Peru. Samen met een foto bij de Taj Mahal. "Onze foto's."
"Ehm, ja, Emily wist er ook van. Net als je broer," geeft Harry aan.
Kort kijk ik hem verontwaardigt aan. Dus iedereen zat in het complot. Ik ga verder en kom ik in een super mooie keuken terecht waar alles ingebouwd is en heeft het een kook eiland.
Een lichte kus is te voelen in mijn hals. "Ik kan niet wachten om hier samen te koken met je."
Ik draai me om naar hem en leg ik mijn armen om zijn nek. "Is boven ook alles..."
"Ja, ik heb zelfs nog een verrassing boven," onderbreekt hij me en tilt hij me op.
Vanzelf sla ik mijn benen om zijn middel en merk ik dat hij een trap op gaat. "Dit is echt onwerkelijk, lieverd. Dat je al die dingen gedaan hebt met iedereen en puur om mij zo te verrassen." Als ik op mijn voeten sta, kijk ik verbijsterd naar een rustige, gave en moderne slaapkamer. Onze slaapkamer.
Harry wijst naar een muur waar ik twee deuren in kan zien. "De rechter deur is van jou."
Thuis had ik eerst al een inloopkast dus denk ik niet dat er veel verschil is, en schuif ik de deur open. Geschrokken, op een goede manier, sla ik mijn handen voor mijn mond en neus. "Harry," fluister ik. Meer omdat ik naar een schitterende witte inloopkast kijk met marmeren werkblad op de ladekasten, een warm vloerkleed en zelfs mijn kleding hangt grotendeels al hier. Een rond voetenbankje, in een warme witte tint, staat in het midden en los van de ladekasten.
"Welkom thuis, schat."
Zwijgend draai ik me naar hem om en kus ik hem. Wat na slechts een paar seconden veranderd in een lieve tongzoen en speel ik met de haren in zijn nek.
Alsof we geen woorden nodig hebben, legt hij me op bed neer en komt hij net boven me hangen.
Waarop ik glimlachend zijn hoofd omlaag trek voor een kus.

Reageer (6)

  • Eelien

    Ooh, schattig! (:

    8 jaar geleden
  • xxshadowlovexx

    OMG dit is te cuttteeee!!!!!!!!!!!!
    HARRY COME OVER! IK WIL OOK EEN NIEUW HUIS!

    8 jaar geleden
  • magiclove

    cute!

    8 jaar geleden
  • CaptainChaos0

    Ahhww dit is zoo cuteee
    Xxx

    8 jaar geleden
  • Tomlinsbear

    Te cute dit <3

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen