Foto bij **045**

Gina Michaels

Langzaamaan begint het te wennen dat ik nu mijn inloopkast heb. Net als dat mijn slaapkamer nu veel meer ruimte heeft. Echt. Vanochtend weer en dat ik gewoon een opgeruimde slaapkamer heb. In plaats daarvan keek ik naar de schuifdeuren, die toegang geven naar mijn inloopkast. Ik loop de laatste bestelling en weet ik dat het dan lunchpauze is.
"Gina, heb je foto's of niet?" Stephanie komt naar me toe. "Van je inloopkast? Die heb je gister toch gekregen?"
Ik schud mijn hoofd naar haar. "Nee, die had ik woensdag al. Toen ik woensdagmiddag thuis kwam, stond alles al overeind," leg ik uit.
Waardoor Stephanie haar keel schraapt. "Nog mooier, ik loop een dag achter. Maar heb je wel foto's, want ik ben benieuwd hoe het er uit ziet."
Lachend knik ik nu en pakken we onze lunch. Pas aan een tafeltje pak ik mijn telefoon en laat ik haar de foto's zien. "Hij had nog een verrassing voor me want hij heeft er kleding bij gehaald. Zonder dat ik iets wist..."
"Wat heeft je vent.... Whoa, dat is een gave inloopkast," zegt Nate dan opeens en kijkt hij blijkbaar over mijn schouder mee.
Zelf pak ik mijn boterham en bijt ik erin. Wat ik eerst doorslik voor ik verder ga. "Maar hij was meer verrast dan ik want ik zei dat hij een kast kon krijgen voor wat van zijn kleding. Harry is toch al veel liever bij mij."
Zuchtend kijkt Stephanie voor zich uit. "Maar dat je niks wist van de kleding die hij extra voor je had. Zo werkt het toch wel met een verrassing?"
"Hij weet hoe ik daar over denk en hij heeft ruzie met me als hij met merkkleding komt," laat ik haar weten.
Wat Nate en Stephanie laat lachen. "Echt waar," wil Nate weten.
Om nu gelijk te knikken. "Ja, dat hoef ik allemaal niet. Ik geniet al dat Harry een heel weekend niks heeft en dat we gewoon kunnen relaxen."
"En wat zegt hij er dan van?" Stephanie kijkt me aan.
Schouderophalend drink ik wat van mijn glas melk. "Dat hij me soms wilt verwennen." Mijn telefoon maakt een geluid en herken ik het deuntje als een Whatsapp.
>> Hey lieverd, last minute en dat weet ik maar wat denk je om te gaan uit eten? We zijn dan officieel een maand samen en dat wil ik vieren. <3
Ik glimlach bij de gedachte. Echt al een maand samen.
<< Hi lieverd, oké, het is niet zo last minute. Anders had je het vanavond moeten zeggen. Kom je me ophalen of ben je er al als ik thuis kom? <3
"Wat schrijft je vent?"
Daardoor scherm ik mijn telefoon wat af van Stephanie. Ze is een leuke meid en alles maar ze hoeft niet alles te weten.
>> Ik ben rond half zeven bij je. Misschien iets eerder. Ik laat het je wel weten. Btw, trek een mooie jurk aan. Waar wij heen gaan, is een broek voor een vrouw niet toegestaan. (; Tot over een paar uur.

Geen idee wat Harry van plan is, heb ik een zwarte jurk aan. Wat altijd goed is. Een klassieker, die niet in je garderobe mag missen, vind ik. Met hakken eronder en mijn mantel, ben ik klaar. Deze keer niet mijn normale winterjas. Dat past er nu niet bij. Als ik net beneden ben, is het kwart over zes en gaat de bel al.
Glimlachend doe ik open. "Hallo lieverd..."
"Hm, ik voel me vereerd. Stap in, Gina," zegt Preston met pretlichtjes in zijn ogen.
Ik voel me rood worden. "Ik verwachtte Harry," verdedig ik mezelf.
"Geeft niet, hij zit in de auto."
Met nog een lichte blos op mijn wangen kan ik in de auto stappen. Wat deze keer een grote, zwarte Range Rover is. "Hé schat." Opgelucht geef ik Harry, die inderdaad op me wacht, een kus.
Groene ogen kijken me wat vragend aan. "Hallo schoonheid... Wat is er?"
Tegelijk stapt Preston al in de auto. "Gina verwachtte jou bij de deur en noemde mij per ongeluk 'lieverd'," reageert hij.
Waarop Harry in de lach schiet. "Sorry schat, een auto volgt ons een tijdje en volgens mij is het paparazzi. Dus dan mag ik niet zomaar uitstappen," verklaart hij dan.
Ik doe mijn gordel om en kan ik Harry een knuffel geven. "Sorry," mompel ik.
"Gina, het geeft niet. De reden dat hij er is, samen met Joni trouwens, is omdat we naar een normaal restaurant gaan. Dus ik zal herkent worden," legt hij uit.
Niet lang daarna wordt het me duidelijk dat we naar een deftig restaurant gaan en snap ik waarom ik een jurk aan moest trekken. "Harry," fluister ik als we uitgestapt zijn.
Met Preston vlak achter ons, kunnen we dan naar binnen en hoor ik dat Harry gereserveerd heeft. Zoals hij gezegd heeft, is het te merken dat sommige binnen hem herkennen.

"Wat denk je ervan om morgen te gaan golfen? Het wordt mooi weer en geen wind," stelt Harry voor.
Hm, golfen heb ik eigenlijk nooit gedaan. Alleen mini golf. "Ehm Harry, dat heb ik nog nooit gedaan. Mini golf wel maar voor golfen heb je toch speciale kleding nodig of niet?"
"Dat heb je, schat," knipoogt hij. "Ik was vandaag gaan shoppen met mijn zus en heeft ze me geholpen om leuke golf kleding voor je te vinden. Heel even ben ik ook bij je thuis geweest en heb ik die kleding apart gelegd, zodat het niet gelijk zou vinden," bekent hij dan voorzichtig.
Met een zucht kijk ik hem aan. "Vooruit, ik wil best gaan golfen morgen met je..."
"Super," reageert hij en daarmee mij onderbrekend.
"Maar," ga ik verder. "Ik was nog niet uitgesproken, Harry, op een voorwaarde."
Nu laat hij zijn hoofd iets hangen. "Nu komt het, voorlopig mag ik niks meer voor je kopen om je te verwennen," mokt hij wat.
Ik zou bijna medelijden met hem krijgen maar ik weet waarom hij dit nu doet. Om mij over te halen dat hij me toch soms kan verwennen. Iets waar hij elke keer weer van schijnt te genieten. "Klopt, Harry, lieve schat, ik vind het veel fijner dat je er gewoon bent. Maar als we zaterdag gaan golfen, heb je dan ook wat in gedachten voor zondag of niet," wil ik weten.
Harry schudt zijn hoofd. "Nee, uitslapen en verder lekker een ontspannen dagje voor ons tweeën. Zo lang het kan, wil ik er van genieten van de tijd die we hebben. In februari beginnen de besprekingen weer op kantoor voor de tour en de repetities voor de shows."

Ja, februari komt dichterbij maar de tour eveneens. Nog heel even en ik ga mee naar zuid Amerika. Dan ga ik meer van de wereld zien maar waar ik helemaal naar uit kijk, is de twee wereldwonderen die ik dan kan zien. Machu Picchu en het levensgrote beeld van Christus de verlosser. Heel de avond is gezellig geweest en hebben we het vooral over kleine dingen gehad. Zelfs dat Harry met het voorstel gekomen is om in het weekend, als hij naar Dublin gaat voor de tour, dat ik mee kom en dat we naar mijn opa en oma gaan.
"Bedankt Preston, Joni, ik blijf bij haar en morgen gaan we golfen," geeft hij aan bij hen.
Preston knikt al. "Tot morgen dan. Wij houden ons wel op de achtergrond maar we laten jullie niet alleen en dat weet je."
Harry doet de deur al open. "Snap ik wel."
Eenmaal binnen, tilt hij me op. Waardoor ik mijn benen om hem heen sla. "Tijd om naar bed te gaan? Of wil je nog een glas wijn?"
Glimlachend geef ik hem een kus.
"Het liefst wil ik die jurk bij je uittrekken," fluistert hij in mijn nek terwijl hij kusjes achterlaat.
Wat me laat lachen. "Op zich wil ik wel nog een glas wijn drinken maar als je wilt golfen morgen, kunnen we beter naar bed gaan. En je kent me, stel we zouden nog een glas wijn drinken..." Gelijk merk ik al dat hij naar boven loopt. "Dan wil ik me het liefst omkleden."
Dan bereiken we mijn slaapkamer. "Met een glas wijn extra gaat het wel leuk worden met golfen, maar aangezien jij voor het eerst gaat golfen..." Hij legt me op bed en zie ik een glinstering in zijn ogen, die nu eerder smaragdgroen lijken. Met een glimlach buigt hij zich over mij heen en kust hij me.

Reageer (5)

  • Tomlinsbear

    Ik heb zonet zo'n heel depressief verhaal gelezen (Erg handig net voor je gaat slapen) en dan is het zo fijn om daarna even lekker te ontspannen met dit verhaal.

    Van mij hoeft er geen drama te komen hoor <3

    8 jaar geleden
  • CaptainChaos0

    Ik heb een gevoel dat er drama gaat komen met Niall ik kan dat schattig kopje gewoon niet voorstellen als slechterik..

    But go on..
    Loves xx

    8 jaar geleden
  • Eelien

    Hmm, iets zegt me dat Niall er zal zijn...
    Ik vind het zo erg om Niall zo te zien, als de slechterik...
    Snel verder meid!

    xx

    8 jaar geleden
  • magiclove

    snel verder

    8 jaar geleden
  • Malikx

    OOH ik denk nu in mijn hoofd aan sexy timee.. Maar goeddd.. supers schattig stukje en inderdaad ze moet niet alles weten hahah. ER is nog altijd privacy

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen