Foto bij **040**

Gina Michaels

De manier waarop Harry echt voor mij zorgt, is hartverwarmend. Hoe hij gistermiddag zijn dagje golfen afkapte om naar mij te komen. Ruim voordat mijn wekker nog afgaat, ben ik al wakker en weet ik niet hoe het komt. Wel dat ik me omgedraaid heb en ligt Harry nog naast me, met zijn gezicht naar mij toe. Zijn mond staat een stukje open en zijn haar hangt bijna in zijn ogen. Welke nu gesloten zijn en heb ik de neiging om die pluk naar achteren te doen achter zijn oor. Nog geen een keer dat het voorgekomen is, dat ik hem heb horen snurken. Wetend dat ik nog tijd heb, kruip ik tegen hem aan en hoor ik niet alleen zijn kalme hartslag, maar ook zijn rustige ademhaling.
Het volgende moment wordt er een arm om me heen gelegd, en trekt hij me dichter tegen hem aan.
Hij is wakker, denk ik en strijk ik de lok haar van zijn voorhoofd.
"Goeden morgen schat," zegt Harry met een schorre ochtendstem.
Een geluid waar ik nooit genoeg van krijg, en zorgt het ervoor dat de vlinders ongehinderd weer rond vliegen."Goeden morgen, lieverd."
Hopend dat we niet te snel gestoord worden door de wekker, gaat hij op zijn rug liggen en kruip ik tegen hem aan met mijn hoofd op zijn schouder. "Denk je dat ze op je werk wel een paar extra handen kunnen gebruiken," vraagt hij dan.
Een vraag die ik even niet verwacht en kijk ik op naar hem. "Waarom zeg je dat?"
"Omdat ik wel wil weten wat je precies allemaal doet op een dag op je werk. Het lijkt mij dat het werk in een magazijn juist heel wisselend kan zijn," vertelt Harry en speelt hij met mijn haren.
Zachtjes lachend druk ik een kus op zijn lippen. "Ik weet niet of dat wel een goed idee is. Behalve dat, heb ik vandaag dat ik een paar uur in de studio moet zijn. Er is wat nieuwe kleding bij gekomen."
"Ach ja, je bent nu ook een Topshop model," glimlacht hij. Wat tegelijk met een geeuw is. "Ik wil anders wel eens zien hoe dat er van de andere kant uitziet. Wat ze met jou doen en alles. Net als dat ik wel met je mee wil lopen. Ik ben slechts één keer echt op je werk geweest en toen heb ik pas een indruk gekregen van wat je doet," vervolgt hij. "Maar waarom zou het geen goed idee zijn?"
Met een kort gilletje, beland ik opeens op mijn rug door hem. "Veel te afleidend omdat jij in de buurt bent..."
"Ik zal je laten zien dat ik ook in staat ben om gewoon te werken. Dus bij deze beloof ik je om van je af te blijven." Zijn groene ogen sprankelen gewoon en lijkt de slaap verdwenen te zijn. "Daarbij heeft het een voordeel want als we dan klaar zijn, kunnen we gelijk door naar mijn moeder. Ze verwacht niet dat we zo vroeg zijn."
Ik leg mijn armen om zijn nek. "We kunnen het vragen, maar ik durf je nu zo niks te beloven."
Iets waar Harry nu genoeg aan heeft blijkbaar want hij drukt zijn lippen op de mijne.

Lachend sla ik mijn handen voor mijn ogen. Puur omdat Harry nu smekend naar Jenni kijkt en heeft hij net gevraagd of hij een half dagje mee kan lopen. Het liefst dat hij gewoon mee wilt helpen. Zelf ken ik die puppy ogen van Harry wel en pak ik alvast een kar. Zelfs de fotosessie is al geweest en dat vond hij blijkbaar erg interessant om te zien.
"Vooruit," zucht Jenni. "En er zijn meer bestellingen dan dat we er de tijd voor hebben. Maar ik waarschuw je, als je Gina van haar werk houdt, stuur ik je terug naar huis."
O god, bewaar me. Nu mag hij nog echt helpen ook. Vlug pak ik een stapeltje bestellingen.
"Gina, twee dingen," begint Jenni. "Eén, laat hem zien waar alles staat om de bestellingen te lopen. En twee, hoe weersta jij die puppy ogen van hem?"
Nu schud ik mijn hoofd. "Zal ik doen, en heel moeilijk. Als hij zijn zin wil hebben, kijkt hij zo onschuldig mogelijk..."
"Eerder lief en schattig, maar vooruit, lopen jullie." Jenni stuurt ons nu weg. Daarbij geeft ze een stapeltje bestellingen aan Harry. "Ik hou je in de gaten."
Dankbaar knikt Harry naar haar en pakt hij ook een kar. "Oké, als je me eerst laat zien, waar ik moet zijn voor de bestellingen, houden we een wedstrijd. Wie de meeste bestellingen kan doen, voordat we koffiepauze hebben," daagt hij me uit.
Verbaasd kijk ik hem aan. "You're on," reageer ik al. "En ik ken dit magazijn op mijn duimpje. Kom op, ik laat een keer zien waar alles staat. Laat de kar hier staan want dan hebben we een gelijke start."

"Oké, klaar," wilt Stephanie van me weten.
Ik knik van ja.
"Ben jij er klaar voor?" Nu kijkt ze naar Harry, en met een lach in haar ogen. "Jullie zijn gek."
Ook gelach van Nate is te horen. "Zo gek als een deur."
"Go!"
Tegelijk met Harry loop ik weg en heb ik de bestellingen al goed gelegd. Ik weet wat er het meeste gevraagd wordt en loop gelijk de goede gang in, naar de dozen.
Net voor de pauze heb ik het voor elkaar gekregen om in totaal acht bestellingen klaar te hebben. Harry net zes. Ik lag dubbel. Maar in de koffiepauze heeft hij me opnieuw uitgedaagd en wilde Stephanie maar wat graag scheidsrechter spelen. Uit een doos pak ik een shirt, en tegelijk uit de doos ernaast een blouse. Het echt uitzoeken doe ik bij de tafel wel en verzamel ik nu eerst gewoon alle kleding.
Vanuit een andere rij hoor ik wat gevloek en daarna staat Harry in dezelfde rij als waar ik bezig ben.
Waar ik zelf net lachend een broek en een short uit een doos pak, om op de kar te leggen.
"Kijk je dan niet eens naar de bestelling?" Hij lijkt wel verbaasd te zijn terwijl hij op de doos kijkt. Alsof hij zeker wil weten of het de goede maat is of zo.
Maar ik weet dat alles zodanig gesorteerd is dat een doos uit een en dezelfde shirt, rok, blouse, short, jurk of broek bestaat en maar in één maat. Ik hoef alleen te weten wat er op de bestelling staat en ik kan zo naar de juiste doos lopen. "Tuurlijk wel, maar je moet net weten waar alles staat," vertel ik hem terwijl ik kort op de bestellijst kijk. Vervolgens pak ik een overhemd uit een doos en een broek uit de volgende. Om nu met twee handen te gaan werken en graai ik naar een jurkje en een rok, die in twee dozen zitten en onder elkaar staan.
Harry kijkt me even kort aan en dan naar de kar. "Je houdt je mond hierover naar de anderen," zucht hij wat zielig.
"Ehm, dat kan ik je niet garanderen." Ik steek mijn tong uit naar hem. "En kom op, zo ga ik nog winnen van je en flink ook." Lachend loop ik door en voel ik een tik op mijn achterste van hem.

Reageer (2)

  • CaptainChaos0

    Amaaaazinnggg wat een leuk koppel die twee ghehe

    Lovessxx

    8 jaar geleden
  • Malikx

    Hahha gina is geweldig!! Ik hpu van haar karakter! Hou van je baby

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen