Anna is jaloers op Blauwneus' relatie met Doornroosje.

Anna kwam aan bij het huis. Wat had ze dit toch gemist. Ze liep achter snotneus aan het huis in. Ze keek om zich heen, ze zag al die vertrouwde geslachte geiten op de grond, wat geweldig! Anna ging naar haar kamer, maar toen ze binnen kwam schrok ze. Al haar spullen waren weg! Er stonden nu allemaal andere dingen, zoals een spinnewiel en parfum. Opeens hoorde ze een schreeuw achter zich, het was Doornroosje. “Wat doe jij in mijn kamer?” Vroeg Doornroosje geschrokken. “Dit is mijn kamer” “Haha, nee.” Doornroosje riep Blauwneus. Hij kwam aangelopen “Wat is het probleem, bae?” “Er staat iemand in mijn kamer!!” “oh, laat me even kijken.” Blauwneus keek in de kamer, en zag Anna. “Oh..” “Wat?” vroeg Doornroosje. “Niks, het is slechts een vriendin.” ‘Slechts een vriendin’ Die woorden kwetste Anna. “Anna, wil je even meekomen?” Anna liep achter Blauwneus aan. “Wat doe jij hier? Je was toch weg?” “Ik ben terug. Wat doet die doorn in mijn kamer?!” “Het is haar kamer nu, je was weg, ik had niet verwacht dat je ooit zou terugkomen.” “Heb je Doornroosje verteld over ons?” “Nee, waarom zou ze dat moeten weten?” “Omdat ik een belangrijk deel ben van je leven!” “Je was een belangrijk deel, I’ve moved on!” Anna was zo gekwetst en rende huilend de deur uit. Normaal zou ze naar haar kamer rennen, maar die heeft ze niet meer, dus rende ze naar de WC. Anna moest wraak nemen op Doornroosje, Blauwneus was van haar! Maar wat kon Anna doen? Ze kon geen ritueel op haar uitvoeren, was Doornroosje zelf ook Satanistisch. Misschien kon Anna hun relatie kapot maken, maar hoe? Wat was een geheim van Blauwneus, die hij nooit aan haar zou vertellen? Anna ging naar de kelder, en in Blauwneus’ kamer vol met singuliere smaken zitten. Toen wist Anna het! Ze ging Doornroosje laten zien wat voor vreselijke kledingsmaak Blauwneus had! Ze liep naar Blauwneus’ kast vol met lelijke blauwe pakken, allemaal in verschillende tinten. Anna ging naar Doornroosje toe. “Hey, sorry. Ik geloof dat we niet goed hebben ontmoet. Ik ben Anna.” “Hoi, ik ben Doornroosje.” “Ik heb gehoord dat je iets hebt met Blauwneus.” “Ja, dat klopt.” “Ik moet je iets laten zien.” “Oke?” Anna leidde Doornroosje naar de kamer met singuliere smaken. Anna deed de deur open, en Doornroosje schrok. “Wat is dit?” “Oh, dit is Blauwneus’ martelkamer. Dan hangt hij je aan het plafond en dan gaat hij je slaan met die floggers daar, heel seksueel allemaal. Maar dat is niet waarom ik je hier hebt laten komen. Kijk, de kast zit vol met lelijke blauwe pakken!” Maar Doornroosje was al weggerend. Boven hoorde ze Doornroosje schreeuwen tegen Blauwneus. “WAAROM HEB JE ME NIET VERTELD DAT JE SINGULIERE SMAKEN HEBT?” “Ik schaam me ervoor” “NEE IK BEN KLAAR MET JOU DOEI” Doornroosje pakte haar spullen en de volgende ochtend was ze vertrokken. Anna’s plan had gewerkt. Blauwneus was weer single.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen