"Hey, kan ik hier de nacht doorbrengen?" Niall knikt. "Je kent de weg." glimlacht hij, maar in zijn ogen te zien is hij duidelijk ongerust. "Ik ben er voor je als je wilt praten." Dankbaar knik ik en ga meteen naar de logeerkamer om alles uit te pakken.

"Niall... hoe zou jij aan een heel goede vriendin uitleggen... zonder haar te kwetsen.... dat haar vriend een ander heeft?" vraag ik radeloos. Hoe moet ik Jas uitleggen dat haar vriend en mijn vriendin iets hebben? Ze heeft dit al eens meegemaakt en ze was er kapot van. "Mag ik even proberen te vertalen wat je me vraagt?" ik knik maar wat. Wat is de kans dat hij het zo kan raden? "El en Jack zien mekaar achter jullie rug, en je wilt weten hoe je dat moet vertellen aan Jasmine?" Hoe weet die jongen dat? Ik knik. "Hebben jij en El daar ruzie over gemaakt?" Ik schud mijn hoofd. "was het dat maar.... Hij bedriegt haar met El." En toen werd het stil... heel stil... "Wacht..., El en Jack hebben een affaire!?" Ik knik. "Dat is gestoord!" Ik knik opnieuw." Het spijt me, Lou." Ik haal mijn schouders op. "Ik wou haar ten huwelijk vragen binnenkort,, dat gaat dus mooi niet door. "zucht ik. "Je komt dit wel weer te boven." Ik knik alweer. "Ik wel, maar denk eens aan Jas. Ze herleeft haar verleden. Haar vorige vriend heeft haar bedrogen met haar beste vriendin."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen