045 Louis
Als ik zeker ben dat alles in orde is met Jasmine en ze toe is aan rust besluit ik naar huis te gaan. Daar aangekomen zie ik een auto staan die me iets te bekend voorkomt. Meteen loop ik naar binnen en begin in paniek te roepen op El. Ze is beneden nergens te bespeuren. Meteen loop ik naar boven en daar tref ik haar aan... in de slaapkamer... met Jack... in elkaar verstrengeld... Het eerste moment kan ik niks, behalve staren en proberen te begrijpen wat hier gaande is. En dan klikt er iets. Ik trek Jack van haar af en smijt één voor één al zijn kleren naar zijn hoofd. Lachend neemt hij alles bij elkaar en verdwijnt. Eenmaal hij uit mijn zicht is verdwenen kijk ik El aan. "Zeg me dat dit niet is wat het lijkt." smeek ik haar praktisch. "Dit is wat het lijkt, en jullie hebben het zelf gezocht." antwoordt ze alsof het de normaalste zaak is in de hele wereld. "Sinds wanneer is dit aan de gang? Zeg me alsjeblieft dat het de eerste keer is." Maar tot mijn grote verbazing schudt ze haar hoofd. "Het is al een tijdje aan de gang." bevestigt ze, alsof het de normaalste zaak is. "Leave." mompel ik. "ik ga helemaal nergens naartoe. Jij doet hetzelfde al maanden aan een stuk, maar mij hoor je niet! Ik geef je een koekje van eigen deeg, en ik ben meteen de slechte!?" roept ze boos. "Ik doe helemaal niet hetzelfde als jij! Jas en ik zijn gewoon vrienden! Er is niets meer aan de hand! Hoeveel keer moet ik dat nog zeggen!?" draait het werkelijk om het feit dat ze denkt dat Jas en ik Iers hebben? "Ik geloof er niks van! De hele media draait rond jullie! Jullie staan er meer in dan wij!" Dit is gewoon te belachelijk voor woorden! Gefrustreerd ga ik naar mijn nachtkastje. Helemaal onderaan zit een fluwelen doosje. "Bewijst dit dan niet dat ik alleen maar om jou geef!?" roep ik radeloos uit. En laat nu dat het moment zijn waarop zij "Hij is toch veel beter in bed dan jou!" uitroept. Kwaad sla ik het doosje terug dicht. "Als ik morgen terug kom zijn al je koffers gepakt en ben je vertrekkensklaar!" ik laat de ene deur na de andere dicht vallen met harde klappen en vertrek.
Er zijn nog geen reacties.