De reünie
Anna liep over straat. Ze was moe van alles. Anna had iets nodig, ze had haar moeder nodig. Ze belde haar moeder op. “Mam?” “Wat?” “Mag ik naar huis komen?” “Sure” Haar moeder hing de telefoon op. Anna was blij, zoveel liefde heeft ze nog nooit gehad van haar moeder. Anna ging naar huis, ze ging met de bus. Naast haar kwam een man zitten. Hij had bruin haar, en 2 neuzen. Anna keek naar de 2 neuzen en herinnerde haar goede tijden met de neuzen. Ze dacht ook weer aan Blauwneus. Anna zuchtte diep. Ze was zo verliefd op Blauwneus maar zijn smaak was zo singulier! Of aan Loopneus, die zo’n hartverwarmende relatie had met Satan. Ze waren zo cute! Of Edward aka Ruwe neus. De man met de 2 neuzen liep weg, net als Anna’s goede tijden. Er liep iemand langs Anna. Wat kwam hij bekend voor zeg. Wacht even! Het was Snotneus! “Snotneus!!” Snotneus keek om en keek verbaasd naar Anna. Hij leek wel bang, hij rende meteen de bus uit. “What the fuck” riep Anna. Anna rende de bus uit, achter snotneus aan. Uiteindelijk lukte het Anna om Snotneus in te halen. “Wat is er?” “Niks” “Jawel” “Oké, oké kijk. Ik weet dat je verliefd bent op blauwneus, maar toen jij weg was heeft hij een relatie gekregen. Anna voelde een schok in haar hart “Maakt mij niet uit hoor..” “We willen je graag weer terug, maar Blauwneus wil dat echt niet want hij is zo gelukkig met Doornroosje!” “Wat? Doornroosje? Wat moet hij met die hoer?” “Ik dacht dat je dat niet uit maakte” “Doet het ook niet.. Ik wil gewoon weer gezellig met jullie wonen, en samen rituelen uitvoeren, en satan aanbidden!” Snotneus dacht na, maar toen dacht hij weer na over Anna. Hij miste haar, ze moest terug. “Oke, je mag weer terug!” “Feest.” Snotneus belde een uber en samen reden ze naar huis.
Er zijn nog geen reacties.