Foto bij Chapter 5: Of monsters and foodfights

Alweer een nieuw hoofdstuk! (*Crowd cheering in the distance)
Ik heb je weer ingehaald (*Crowd cheers and yells harder)
Veel plezier met lezen. Hopelijk zit je hierdoor te veel op je mobiel en weten monsters je te vinden. Waarnaar je vermoord word en voor eeuwig in de Tartarus mag rotten. (*Crowd cheers and yells almost at their hardest)
Wie weet zie je Castiel nog.
Anyways veel plezier en hopelijk spot je de verwijzingen!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Hyacintho

    Mijn analyse van dit stuk

    Toen ik zijn bericht las dacht ik even dat ik een bericht van Agent Mulder (FBI) had gehad. Die zei altijd "It's them. Aliens." Waarna hij een beetje (KUCH KUCH KUCH) flipte.

    MULDER YESSS
    Wat nou als ik bij de waterleidingen een gat in de muur sla en daar dan de ene kant van tuinslang op doe en de andere kant op mijn super shocker. Dat betekende eeuwige watervoorraad.

    Inventief EN destructief. Me likey.
    'WAT?' Mompel ik verbaasd. 'Dit... Dit is zonde. Zonde van het voedsel. Waarom zou je vechten met voedsel als je het ook op kan eten?'

    Deze heb je van me gequoted amiright
    Stark you’re an old man, poor man
    Pleadin’with your suit gonna make you some war some day
    You got food on your face
    Lose the race
    Somebody better pull that food of your face

    Mijn enige reactie hierop is een lang applaus.
    Ik voel iets in mij veranderen.
    [...]
    'Monsters.' mompel ik. 'Tartarus... Moord.'

    Spidey-senses? Monster-senses?
    Vertel me alsjeblieft dat dat laatste stuk vanuit Bucky is, ook al zou dat canon gezien niet logisch zijn (ach ja, maar houdt gij zich überhaupt aan canon?).

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen