Hoofdstuk 1
POV Selena
Piep... piep… piep…
Wat een rotwekker. Snel zet ik mijn wekker uit. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het al half acht is, en over een half uur moet ik al weg. Dat wordt vandaag dan maar geen make-up. Niet dat ik er slecht uitzie zonder make-up, maar ik voel me iets zekerder met make-up. Ondertussen sta ik voor mijn kast, want zoals elke dag weet ik weer eens niet wat ik aan wil. Maar uiteindelijk heb ik gekozen voor een zwarte skinny jeans met een roze trui erop. Snel ren ik naar beneden om nog gauw even wat te eten. Als ik mijn appel op heb, zie ik dat ik nog maar vijf minuten heb voordat ik naar school moet. Ik moet ongeveer twintig minuten fietsen, in één woord hel. Snel trek ik mijn schoenen en mijn jas aan, pak mijn tas en telefoon. Voordat ik wegga, roep ik nog "doei mam”, maar ik weet niet of ze nog ligt te slapen, want ze voelt zich niet zo lekker.
(Ik skip even het schoolgedeelte)
Als ik naar binnen loop en mijn jas heb opgehangen en naar de woonkamer loop, schrik ik me dood. In de woonkamer zit One Direction. "Mam, wat doen ze hier?" vraag ik aan mijn moeder. "Ehm, ja, ik moet je eigenlijk wat vertellen," zegt mijn moeder zenuwachtig, alsof ik elk moment tegen haar kan gaan schreeuwen. "Zeg het nou maar gewoon," stel ik mijn moeder een soort van gerust. "Nou, One Direction zit hier omdat Harry je broer is," zegt mijn moeder.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
DIT WAS MIJN EERSTE HOOFDSTUK VAN MIJN EERSTE BOEK, ALS JE IETS WIL ZEGGEN OF EEN OPMERKING WILT GEVEN WAT IK BETER KAN DOEN, KAN JE ALTIJD EEN REACTIE PLAATSEN OF STUUR EVEN EEN PRIVÉBERICHT.
XX
Er zijn nog geen reacties.