Foto bij 31-03-'16 × 51 days to go

51 days to go × question

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • VeerleClifford

    Je bent niet de enige met een fascinatie voor de sterren en het heelal. Zou zoo mooi zijn.

    Ik ben het wel met @itsmagicc eens. Sociale angsten zijn de makkelijkste maar idk het past bij hun muziek. Veder zou ik het echt niet weten.

    Yeah..Vooral Luke ziet er moe uit. Te moe als je het mij vraagt. Het is wel goed dat ze nu allemaal weer samen zijn. Ik weet nooit of het wel goed gaat als ze gescheiden zijn O.o.

    8 jaar geleden
  • Culloden

    Ik vind dat ze er de laatste tijd best vaak heel erg moe uitzien. Vooral bij Luke zie je dat heel snel.

    En welk onderwerp? Hmm, dat is echt een goeie. Misschien eens iets supervrolijk? Zou wel cool zijn.

    8 jaar geleden
  • awsten

    Oeh, ja sterren of de maan idk.

    Maar eigenlijk, over like sociale angsten, of zo. En ik zou hun wel eens iets willen zien doen als een combinatie van Fall Out Boy, Twenty One Pilots en Panic! At The Disco. Dat kan interessant zijn c:. Dus dat ze vooral eens andere instrumenten gaan gebruiken of zo.

    Luke ziet er uit als een letterlijke derp op die foto hahaha. Maar ik denk dat ze nog jetlagged zijn van Amerika naar Zweden te reizen c:.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen