Foto bij ||71||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • FollowYourDream

    Ik was eerst zo kwaad op Harry. Maar toen ik naderhand las dat hij ontbijt was gaan klaarmaken, smolt mijn hart. Harry is zoo lief! En wat gênant bij Nialls moeder! Hij zal er vanavond ook wel vragen over krijgen.

    Ik hou echt van dit verhaal. Damn it.

    Jep, ik was totaal aan het verzuipen in mijn huiswerk. Gelukkig ga ik maandag 9 mei tot vrijdag de dertiende me school naar Berlijn. Even wat ontstressen van de helse weken!
    Hoe gaat het met jullie? Hopelijk alles goed?

    Xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Oooh, eerst was ik zo gefrustreerd en verdrietig dat Harry weg was, en toen werd ik in de plaats van Niall zenuwachtig toen zijn moeder daar opeens stond, en plots was Harry daar wel!
    En zucht, toen werd het weer zo schattig en dan zo sexy...
    Amai, amai, met elk hoofdstuk word ik verliefder op dit verhaal!
    Ik kan niet geloven dat ik bijna door mijn nog te lezen stukjes zit... :(
    xxx

    8 jaar geleden
  • WhenWeMet

    Yeeeyyyyy geweldig geschreven!
    Die foto is mijn achtergrond haha

    8 jaar geleden
  • Writex83

    Ahh, Harry was dus beneden om een ontbijtje klaar te maken voor Niall. De lieverd.
    En ai, beide een zuigzoen in hun nek die Niall's moeder gezien heeft.
    Ja, dan heb je wat uit te leggen naar je moeder. XD

    Love it, babe

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen