Foto bij ||66||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Iluna

    Grrr, alweer?
    Harry, misschien wordt het tijd je gsm eens ergens per ongeluk te vergeten, zodat jullie niet altijd gestoord worden!
    En oh nee, straks is er iets met hem aan de hand! Hopelijk komt hij snel terug! :O
    Wel weer een prachtig hoofdstuk! Jullie kunnen alles zo mooi en realistisch beschrijven, ook al is het een kort hoofdstuk.
    Ik weet niet of jullie beseffen hoe getalenteerd jullie zijn, echt waar...
    Hou alsjeblieft allebei nooit op met schrijven, want elk hoofdstuk van jullie kan telkens opnieuw een lach op mijn gezicht toveren!
    Om nog maar te zwijgen over de originele verhaallijn... Jullie verdienen zoooooooooveel meer lezers en reacties dan dit!
    Twee talentjes, respect!
    xx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Hmm, waarom zou Harry nu weer weg moeten? Zou Gemma iets gevonden hebben?
    Maar het was echt wel een schattig hoofdstukje! Ik vind die twee zooo leuk samen!!!

    Ik hou echt van dit verhaal, ook al loop ik eindeloos achter!

    Dikke kudo!!

    xxx

    8 jaar geleden
  • Writex83

    Ah, oké, Harry moet echt binnenkort wat vragen gaan beantwoorden voor Niall.
    Zeker omdat hij nu iedere keer weg gaat en zo Niall in de steek laat.
    En met welke belofte, om af te maken wat ze begonnen waren???
    Harry, serieus, je maakt die blonde lieverd kapot. Helemaal als hij er achter komt dat je achter zijn vader aan zit.

    Klein dingetje wat me opviel, bij de 2e keer dat iets gezegd/gevraagd wordt, staat 'waaide' en ik geloof dat je 'zwaaide' bedoelde.

    Love it, honey

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen