Foto bij ||63||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Iluna

    Oooh, Harry POV!!
    Het is wel eens leuk om in zijn hoofd te kunnen kijken... ;) En nu stapelen de mysteries zich nog meer op, zeg!
    Ik ben wel al blij dat Harry om Niall lijkt te geven en hem wil beschermen! Nu nog die gevaarlijke kerels vinden en alle problemen oplossen, en we zijn er!!
    Wauw, weer prachtig geschreven!! (H)
    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh, ik hoop dat die Noah dan ook écht schuldig is. Het zou echt niet eerlijk zijn mocht hij een onschuldige man iets aandoen...
    En ik ben echt benieuwd naar de vraag die Zayn Harry gaat stellen!
    En volgens mij beschermt Harry Niall, hij gebruikt hem niet...
    Ik denk zelfs dat Harry wel íéts voelt voor Niall, maar dat hij het niet zelf door heeft.. Waarom zou hij anders net ietsje te lang hebben gekeken naar die foto?

    Jullie schrijven zoo heerlijk, seg! Leuk stukje!! Zeker goud waard!

    xxx

    8 jaar geleden
  • Writex83

    Ha, ik wist dat Harry achterliggende bedoelingen had met Niall.
    Nu blijkt het dat hij Niall gebruikt om bij zijn vader te komen. *heb nu al medelijden met Niall*
    Stomme, stomme Harry, heb je zelf dan niet in de gaten dat Niall meer om je geeft dan anders.
    Ik vrees dat als alles over is, dat Harry dan verdwijnt en dat Niall weer op zichzelf is.
    Dat kan nooit goed gaan.

    Geweldig stukje en het zegt iets over Harry's motieven.

    Love it

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen