>> 75
Ahh, dit is het laatste hoofdstuk (op de epiloog na, dus verwacht die later vandaag) en ik heb hier een hoop gevoelens bij, maar ik zal ze jullie besparen, voor nu. Er komt een dankwoord. :'D
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
IK HOU VAN DEZE PERSONAGES ZE ZIJN ZO HEERLIJK IK WIL DAAR OOK WONEN RIP. Wacht. Ik ga wel in de kast zitten, aangezien dat mijn plek is, en dan kijk ik alles wat er bij hun gebeurt af. Misschien niet als ze seks hebben, want penissen zijn echt de verschrikking van de wereld, but. Sounds like a plan !! ! ! ! DAN ZIE IK MINI HARRY. MINI HARRY DIE NIET ZO MINI IS DIE IN EEN AU BFFS IS MET MINI DRACO. mini harry n mini draco bantering.
8 jaar geledenHet sterren gedeelte is wel mooi en de rest is zo lief! Waarom heb ik het gevoel dat lief en schattig heel veel bij dit verhaal gebruik?
8 jaar geledenHet sterren deel doet em erg aan de titel denken.
8 jaar geledenNawwh. Het is niet gek dat Remus Sirius alleen laat.
dus ik kan het James niet aandoen dat hij ook nog op zoek moet naar een nieuwe beste vriend als peetvader voor de baby.” Nawwwh
Awwww ze zijn zo schattig!!!
8 jaar geledenIk CRASH hier! Ik hou van deze mensen, ik hou van jouw schrijfstijl, ik hou gewoon van dit verhaal!
8 jaar geledenDit kan toch nog niet al afgelopen zijn?! Dat is niet eerlijk!!!