Foto bij Niet waar/Wel waar?

Voor de fotoo hierboven, heb ik het perfecte advies:
*Denk dat meisje weg.
*Beeld je in dat jij dat meisje bent.
Jhaa, perfect. Zoals ik al zei. (cool)

Justin's pov'Wie anders,'zei ik, terwijl ze zich omdraaide.
Ze haalde haar schouders op. 'Weet ik veel.'
Ze grijnsde. 'Nicole zei iets over jou.'
Ik schrok. Ze zou toch niets verteld hebben van wat ik haar via sms had gevraagd? Straks had ze Chloë verteld dat ik wat met haar wou!
Dan kon ik het wel helemaal vergeten. Waarschijnlijk vond ze dat we elkaar beter zouden moeten leren kennen.

'Oh ja?'vroeg ik zo nonchalant mogelijk. Ik probeerde te doen alsof het me niets kon schelen wat Nicole haar had gezegd, maar in werkelijkheid barstte ik bijna uit elkaar van nieuwsgierigheid.
'Wat zei ze dan?'

Chloë's pov:
'Nicole zei iets over jou,'zei ik en ondertussen keek ik naar zijn reactie op die woorden. Zou hebben geraden wat ze had gezegd? Of had hij dat niet écht aan Nicole gevraagd en dolde Nicole maar wat met me?
Was het écht zó duidelijk te zien dat ik verliefd op hem was? Of dacht ze dat omdat iederéén verliefd op hem is?
'Oh ja?'vroeg hij ongeïnteresseerd. Dat was duidelijk. Nicole had gewoon wat tegen me gelogen.
Ik keek boos om, naar waar Nicole stond en ze keek net naar ons. Of ze stond al een hele tijd te kijken. Kon ook. Haar gezicht was één grote grijns.
Ze dacht waarschijnlijk dat ik hem er iets over had gevraagd, en dat we nu een koppel gingen worden.
Of ze dacht dat ik hem erover aangesproken had en dat ik me nu totaal belachelijk had gemaakt, en dat hij nu boos op me was.
Maar het eerste paste toch beter bij Nicole. Zover ik haar kende deed ze geen Tasha-trucjes.
'Wat zei ze dan?'vroeg hij verder, nog steeds een beetje ongeïnteresseerd.
'Oh, gewoon. Een paar dingen. Wanneer moet je optreden?'Ik veranderde snel van onderwerp.
'Binnen een paar minuten. Eigenlijk moet ik door. Ik ga even dag zeggen tegen Nicole, want ik denk dat ze liever bij Jason blijft. Maar jij wil toch wel even meekomen, naar het podium? Nou, niet óp het podium natuurlijk, maar aan de zijkant kijken?'Hij keek me zó lief aan, dat ik er snel 'Ja' uitflapte.
'Oké.' Hij grijnsde en liep dan snel naar Nicole.

Justin's pov:
Ik liep snel naar Nicole.
'Nicole?'
'Ja?'Ze keek me grijnzend aan.
'Je hebt toch niets over die sms'en van daarnet gezegd hé?'vroeg ik ongerust.
'Duh! Tuurlijk wél!'riep ze uit.
Ik viel bijna flauw. 'Wat?!?'
'Ja, ik dacht "als hij het zelf niet gaat zeggen, zal ik dat wel doen". En je mag me bedanken. Ze zei dat ze "Ja" zou zeggen.'
Ik voelde me opgelucht. Ze wilde dus wel iets met me!
'Of nee. Eigenlijk zei ze niet "Ja",'verbeterde Nicole zichzelf. 'Ze zei "Mmh... Natuurlijk!" dus ik denk dat jij het maar eens moet aanvragen.' Ze grijnsde. 'Kunnen we op dubbledate!'
Ik glimlachte. 'Dank je voor de tussenkomst van het koppelbureau, maar ik beslis zelf wel met wie ik het aanvraag. En nu ben ik weg. Ik heb nog een optreden te doen.' Ik liep snel weg, en gebaarde naar Chloë dat ze moest komen.
Ik wist ook wel dat het kinderachtig was, en dat ik eigenlijk Nicole dankbaar moest zijn, maar ik had niet gevraagd om dat te zeggen tegen Chloë. Ik had dat haar gewoon gevraagd omdat zij een meisje was!
Chloë's hand zwaaide voor mijn ogen.
'Hallo? Aarde aan Justin! Aarde aan Justin!'
'Wat?'vroeg ik verward.
'Op welke planeet zat jij?'vroeg ze grijnzend.
'Ach, planeet Bieber of zo.'
Ik grijnsde en liep het podium op.
Het was tijd om Justin Bieber te zijn en mensen blij te maken.
Niet om Biebs te doen en bij Chloë te zijn.

Reageer (6)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen