Foto bij 28-03-'16 × 54 days to go

54 days to go × fangirl tag

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • awsten



    × Wie was je eerste crush als fangirl?
    Hmm, ik denk like écht écht fangirl, Justin Bieber c:.

    × Over wie zal je nooit stoppen te fangirlen?
    Eh, probs The Janoskians c:.

    × Wat zijn je "main ships"?
    ATM, Stydia & Malec.

    × Als je jezelf met je favoriete artiest/karakter/whatever zou moeten shippen, wat zou jullie shipname zijn?
    Laurianne & Michael, eh damnit. Lauchael? Michianne ? Dat klinkt allemaal fout HAHA

    × Lees je wel een fanfics?
    heel. de. tijd. hahaha :')

    × Koop je merchandise van je fandoms? Zo ja, wat?
    Ja, meestal shirts, of zo.

    × Wat zou je doen als je één van je favoriete artiesten/acteurs/whatever zou ontmoeten?
    is al gebeurd
    ik was erg nerveus en heb 'thank you' gezegd en bijna gehuild en eh ja. het was zielig :').

    × Ben je open over het zijn van een fangirl?
    condidering i'm bringing out a fanfic ... denk het wel c:

    × Hoe intens verdedig jij je fandoms?
    girl i will fight you :')

    × Op schaal van 1 tot professionele fangirl, waar sta jij?
    ik denk dat ik een solid 9.5 ben.

    × Wat zijn jouw ervaringen met het ontmoeten van andere fangirls/fanboys?
    Hmm, meestal op concerten & die waren allemaal erg positief! buiten natuurlijk de paar mensen die het voor iedereen verpesten omdat hun kut moeten doen

    × Wat zijn je favoriete en minst favoriete dingen aan het zijn van een fangirl?
    Het fangirlen zelf is zowel erg leuk als soms niet zo leuk, omdat het nogal afleidend kan werken :')

    8 jaar geleden
  • chanyeoI

    × Wie was je eerste crush als fangirl?
    Ehm, ik denk dat dat Zayn Malik was. In de tijd dat ik nog groot fan van One Direction was...

    × Over wie zal je nooit stoppen te fangirlen?
    Ik vermoed dat dat Harry Potter is. En Johnny Depp, want dat doe ik al sinds ik PotC voor het eerst heb gezien, lang geleden. Verder hoop ik dat het ook zo blijft bij al mijn favoriete bands, boeken en series.

    × Wat zijn je "main ships"?
    Solangelo (Percy Jackson), Harry en Ginny (Harry Potter) en Will en Elisabeth (PotC) natuurlijk. Oh, en Phan! Verder (o.a. Malum en Cashton) zijn het niet echt main ships.

    × Als je jezelf met je favoriete artiest/karakter/whatever zou moeten shippen, wat zou jullie shipname zijn?
    Calum en Anne. Probeer daar maar iets leuks van te maken...

    × Lees je wel een fanfics?
    Haha, zeker wel! Tegenwoordig bijna alleen maar, omdat ik te weinig tijd heb om er een "gewoon" boek bij te pakken en die te gaan lezen ):

    × Koop je merchandise van je fandoms? Zo ja, wat?
    Ten eerste natuurlijk de cd's van artiesten en verder ook graag shirts. Het liefst natuurlijk de officiële tourshirts (;

    × Wat zou je doen als je één van je favoriete artiesten/acteurs/whatever zou ontmoeten?
    Waarschijnlijk stilvallen en opeens geen woord meer kunnen uitbrengen. En daar later natuurlijk van balen.

    × Ben je open over het zijn van een fangirl?
    Dat ligt eraan tegenover wie. Thuis en bij een aantal vrienden (waarvan ik weet dat zij dat of ook zijn of mij daar niet om judgen) kan het me niet schelen, maar verder hou ik me in.

    × Hoe intens verdedig jij je fandoms?
    Ik verdedig ze zeker wel, maar ik ga geen discussies aan. Bij de mensen waar je dan hevige discussies mee krijgt heeft het toch geen zin, dus dan verspil ik mijn energie daar liever ook niet aan.

    × Op schaal van 1 tot professionele fangirl, waar sta jij?
    Als professionele fangirl 10 is, ben ik een 6 of 7.

    × Wat zijn jouw ervaringen met het ontmoeten van andere fangirls/fanboys?
    Ik heb niet zo heel veel van dit soort ervaringen gehad, maar als je dan mensen tegenkomt die net zo blij worden van iets als jij, is dat echt geweldig! Ik heb in Italië tijdens de uitwisseling in een scheikundeles met twee Italiaanse directioners gepraat (schrift over en weer schuiven en daar steeds wat in schrijven). Dat was echt heel leuk!

    × Wat zijn je favoriete en minst favoriete dingen aan het zijn van een fangirl?
    Favoriet: die fandoms voelen als een soort thuis en kunnen me eigenlijk altijd opvrolijken. Het fijne is ook dat je met mensen kunt praten over iets wat jij helemaal geweldig vind en over fangirlt en dat zij dat gewoon niet raar vinden en je er om uitlachen, maar dat ze er geen mening over hebben en soms gewoon net zo hard meedoen.
    Minst favoriet: de fans die net iets té zijn. En dan altijd. Sorry, maar liever niet.

    8 jaar geleden
  • Culloden

    × Wie was je eerste crush als fangirl?
    Fuck, dat is echt een moeilijke. Ik heb natuurlijk in het One Direction tijdperk gezeten, maar volgens mij ga ik hier toch Tokio Hotel moeten antwoorden. Jep. Nu heb ik echt totaal niks meer met ze, maar vroeger was ik toch wel hevig fan.

    × Over wie zal je nooit stoppen te fangirlen?
    Ehhm, ik denk dat dat acteurs zijn zoals Benedict Cumberbatch en Eddie Redmayne enzo. Gewoon omdat ze zo ontzettend goed zijn en nooit teleurstellen. (:

    × Wat zijn je "main ships"?
    Ehhm, ik denk dat ik vooral in Once Upon A Time zit dan. Zoals Captain Swan en Snowing. Verder ben ik niet zo ontzettende shipper. Al zie ik wel graag romantiek in series en films enzo!

    × Als je jezelf met je favoriete artiest/karakter/whatever zou moeten shippen, wat zou jullie shipname zijn?
    Dit is niet eerlijk want mijn naam valt echt gewoon niet te combineren met een andere naam. ): Zelfs mijn achternaam is moeilijk. Mag ik niet gewoon zeggen met wie ik het dan eventueel wel zou shippen? :3 Calum dan!

    × Lees je wel een fanfics?
    Ha, ik leef op fanfics. Maar dan moeten ze wel echt goed zijn, anders haak ik snel af.

    × Koop je merchandise van je fandoms? Zo ja, wat?
    Eigenlijk niet. Geen idee waarom niet, maar ik heb daar precies niet echt de behoefte toe.

    × Wat zou je doen als je één van je favoriete artiesten/acteurs/whatever zou ontmoeten?
    Ik denk dat ik volledig stil zou vallen en eerst tien keer zou kijken of het wel echt is. Gelukkig ben ik niet zo'n persoon die direct de hele boel bij elkaar gaat schreeuwen.

    × Ben je open over het zijn van een fangirl?
    Dat ligt eraan, over sommige dingen wel en over sommige dingen niet. Gewoon omdat mijn vriendinnen meestal die passie niet delen en het dus geen zin heeft om er met hen over te praten. Dan hou ik het liever voor mezelf.

    × Hoe intens verdedig jij je fandoms?
    Ik verdedig ze wel, maar het is niet zo dat ik in heftige discussies ga. Daar doe ik de moeite niet voor want daar haal je niks mee uit. Dan heeft de ander persoon maar een verkeerd idee. Ik weet tenminste waar het om gaat.

    × Op schaal van 1 tot professionele fangirl, waar sta jij?
    Ehhm, ergens in het midden?

    × Wat zijn jouw ervaringen met het ontmoeten van andere fangirls/fanboys?
    Nog nooit gebeurd. Misschien bij het Mumford and Sons concert waar ik dit jaar heenga? Stiekem hoop ik dat de andere mensen ook een beetje chill zijn.

    × Wat zijn je favoriete en minst favoriete dingen aan het zijn van een fangirl?
    Favoriet: Je kan met iemand praten over iets waar je zelf ook heel erg in zit zonder dat die persoon je vreemd aankijkt of uitlacht. Dat kan niet zomaar met iedereen.

    Minst favoriet: Er is altijd wel een bepaalde groep fangirls die serieus hysterisch doen wanneer ze hun "idool" zien en echt geen schreeuwen en hem/haar zelfs achtervolgen. Volgens mij vergeten ze dat het ook gewoon mensen zijn en dus ook recht op privacy hebben. Er is niks mis met een babbeltje slaan, maar je kan ook te ver gaan.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen