**024**
Alles zit nog in mijn hoofd van gister avond en vraag ik me werkelijk af hoe lang ik nog wil wachten. Ho even, ten eerste ken ik Harry net iets van drie weken. Vrijdag hebben we twee weken een relatie. Ik mag het straks, op welke manier dan ook, met hem willen bespreken maar het zal vast niet erg zijn als ik nog minstens twee weken wil wachten. Nadenkend heb ik de groente al gesneden en zijn ook de aardappels geschild. Om wat te doen te hebben, is de tafel al gedekt en hoef ik alleen nog op Harry te wachten. Keurig op tijd gaat de bel en weet ik dat het Harry is.
Glimlachend komt hij naar binnen als ik opzij stap voor hem. "Hallo schat," zegt hij en ritst hij zijn jas open. Vervolgens de jas op te hangen en ga ik al naar de keuken. "Alles goed?"
"Ja hoor," antwoord ik. Wat niet helemaal gelogen is. "Vrijdag hoor ik of het goed is van mijn vakantie."
Een paar armen worden om mijn middel geslagen en geeft hij me een kus. "Dan weet ik of je inderdaad mee kan, mijn management heeft er geen problemen mee. En maandag in het interview kan ik aangeven dat ik een lieve vriendin heb."
Ik voel me warm worden door zijn woorden. "Je hebt maandag een interview?"
Hij knikt. "Ja, dat is het enige, een interview bij Chatty man, bij Alan Carr. Als je wilt, ga je mee, of heb je dan geen kerstvakantie?"
Lachend zet ik de aardappels op het vuur en schenk ik een glas in voor ons beide. "In de week van kerstmis zelf wel, maar daarna moet ik weer gewoon werken. Degene met kinderen hebben dan wel vrij," leg ik uit. "Dus in de laatste week van het jaar moet ik toch nog een paar dagen werken."
"Daar staat vast tegenover dat je straks met mij mee kan voor drie weken lang," mompelt Harry en drukt hij een kus op mijn voorhoofd.
Wat verlegen sla ik mijn ogen omlaag. "Harry," zucht ik. "Waar moet ik allemaal mee rekening houden. Je wilde vrijdag naar de film gaan maar hoe gaat dat normaal als jij naar buiten wil?"
Een glimlach staat op zijn gezicht, en is in zijn groene ogen te zien. "Het valt vast redelijk mee. Alleen wat fotografen en fans maar Preston gaat zaterdag mee. En voor de zekerheid ook Joni."
Twee beveiligers en dan zegt hij dat het wel mee valt. "Voor mij is het allemaal nieuw maar wat gaan ze doen als ze mij zien?"
Even drukt hij zijn lippen op de mijne voor een korte kus. "Ze willen weten wie jij bent, en ja, er zullen foto's van ons gemaakt worden maar door Preston en Joni, zullen ze hun afstand moeten houden." Knuffelend legt hij zijn hoofd op mijn schouder. "Eerst vrijdag en dan gaan we naar de film. Een actie film, als je het niet erg vindt."
Ik schud mijn hoofd. "Nee, totaal niet." In zijn armen draai ik me om naar het eten.
Een zacht protesterend geluidje is te horen van zijn kant. "Je hebt alles al klaar staan. Ik vind het juist leuk om samen met je te koken en alles."
"Volgende keer, straks de kerstboom optuigen." Ik glimlach wat als hij me een kus in mijn hals geeft. Het blijft een heerlijk gevoel om zijn lippen in mijn hals te voelen.
Als we klaar zijn, is Harry de eerste die opstaat om de tafel af te ruimen. Zo tijdens het eten hebben we het nog gehad over hoe vandaag was. Waaruit blijkt dat Harry alleen een bespreking had bij management.
Met een zucht droogt Harry een bord af. "Ik heb bij management al aangegeven dat ik een vriendin heb. En afgezien dat ze je willen ontmoeten, mag ik zelf weten wanneer ik het aangeef in een interview."
Zelf was ik het laatste bord af en kijk ik naar hem. "Dus nu wilt je management mij ontmoeten? Over wie hebben we het dan en hoeveel mensen?"
"Hier op kantoor is er een heel team maar de belangrijkste mensen zijn Will, Harry, Richard en Marco. Waarvan Marco en Will mee zullen gaan op tour," legt hij uit.
Tegelijk laat ik de wasbak leeglopen. "En wanneer willen ze me zien dan?" Ik droog mijn handen af aan de handdoek. "Zijn er dingen die ik moet weten voor ik ze ontmoet?"
Duidelijk dat Harry nadenkt. "Nee, ze zullen hooguit proberen om er achter te komen of je achter mijn naam of geld aan zit. Maar of ze het op de man afvragen, weet ik niet. Harry is wel zo direct in ieder geval."
Ik schud gelijk mijn hoofd door zijn woorden. "Nee, van mijn leven niet, maar of ik achter je naam aan zit. Niet met opzet, we zullen zien wat de toekomst brengt en hoe lang we samen blijven." Doordat de afwas gedaan is, zet ik thee voor ons beide. "Maar er is wel iets anders," begin ik moeizaam.
Harry draait me om en moet ik hem wel aankijken. "Wat dan?"
"Dat is meer tussen ons maar ik..." Hoe moet ik het zeggen? Hij weet het al van mijn verleden. En wie me vroeger in de steek gelaten heeft. Met een diepe zucht, kijk ik hem langzaam aan. "Ik weet niet hoe het komt maar ergens houdt mijn verleden me tegen dat ik niet weet hoe het verder gaat. Ik wil het wel, want het is soms lastig op sommige momenten."
"Lieve schat, het komt vanzelf als we daar aan toe zijn," verzekert Harry me met een glimlach. "Behalve dat, verwachtte ik wel dat het op zijn minst een maand zou kunnen duren. Het geeft niet..."
"Maar ik wil wel verder, al weet ik niet hoe ver." Ik laat hem niet uitpraten.
Zijn ogen staan geduldig en geeft hij me een kus. "Dan kijken we of we een stapje verder kunnen. Het heeft geen haast, Gina, echt niet. We hebben pas bijna twee weken een relatie. En als jij zegt stop, stop ik ook." Hij slaat zijn armen steviger om me heen voor een knuffel.
Waardoor ik een kus in zijn hals druk, en vlak onder zijn oor. Wat me een tevreden geluid oplevert. "En wat zou de volgende stap zijn?" Voor redenen die ik zelf niet snap, fluister ik.
Harry laat me los en glijd een vinger lief over mijn neus. "Dat ik voorzichtig mijn hand onder je shirt laat verdwijnen, terwijl ik je een zuigzoen geef, het is een voorbeeld. Een teken dat je het niet wilt en ik stop, dat beloof ik je." De belofte is zelfs in zijn ogen te zien.
Wat later zitten we weer in de woonkamer, op het warme vloerkleed voor de open haard. Iets dat een intieme sfeer geeft en geniet ik er van. Net als dat ik tussen zijn benen zit en tegen hem aan leun.
Zachtjes lach ik. "Gaan we dit nu vaker doen. Om zo voor de open haard te zitten?" Ik draai mijn hoofd naar hem toe.
"Wat mij betreft wel," knikt Harry. "Ik vind het wel wat hebben. Lekker warm, dicht tegen elkaar aan, het vuur dat knettert in de open haard."
Door zijn woorden alleen, voel ik me nog warmer worden en fladderen de vlinders ongehinderd in mijn buik. "Je bent zo lief, aardig en vooral geduldig. Dank je wel daarvoor."
Kort schudt hij zijn hoofd. "Ik moet jou juist bedanken." Zijn hand komt omhoog en doet hij een plukje haar achter mijn oor. "Jij bent degene die me met beide benen op de grond houdt. Ik kan me echt geen betere vriendin wensen."
Heel licht voel ik zijn lippen op de mijne en draai ik me wat om. Waarbij ik zijn arm onder mijn benen voel, en zit ik opeens omgedraaid op zijn schoot zodat ik mijn armen om zijn nek kan leggen. Tegelijk dat hij met zijn tong om meer vraagt en is het een tedere zoen. Om heel voorzichtig te merken dat zijn handen op mijn heupen liggen én onder mijn shirt. Bijna dat het een tintelend gevoel veroorzaakt en duw ik mijn lichaam nog dichter tegen het zijne aan. Voor slechts nog een moment dat de zoen duurt en laat hij me los, maar in plaats van me aan te kijken, verplaatst hij zijn lippen naar mijn hals om me daar te kussen. Buiten adem dat ik ben, geniet ik van de lieve kusjes in mijn hals en laat ik mijn handen door zijn haren glijden. Alsof hij andere plannen heeft, liggen zijn lippen stil in mijn hals en hap ik naar adem als hij wat zuigt. Een heerlijk gevoel gaat door me heen en al strelend gaat zijn hand nu over mijn rug onder mijn shirt. Even aarzel ik maar dan laat ik een van mijn handen onder zijn shirt verdwijnen.
"Hm," klinkt het opeens tevreden en laat hij me los. "Mag je altijd wel doen." Zijn groene ogen schitteren als nooit te voren. Net als dat het meer groen oplicht door het vuur van de open haard. "Raak me aan, schat. Doe ik ook met jou," fluistert hij. Net als dat hij me kus geeft vlak onder mijn oor.
Daardoor lijkt het mijn beurt te zijn om een genietend geluidje te laten horen.
"Als je echt iets niet wilt, moet je het gewoon zeggen," vervolgt Harry even zacht en rilt hij onder me.
Meer omdat ik mijn vingers over zijn borstkas laat glijden. "Echt waar?"
Met een knikje legt hij me op het warme vloerkleed op mijn rug en hangt hij net boven me. "Natuurlijk, ik ben een man van mijn woord. Als ik zeg dat ik stop, stop ik ook, je hoeft het maar te zeggen, schat." Hij buigt zijn hoofd voor een kus en deze keer verandert het meteen naar een tedere en geduldige zoen. Zijn hand glijd voorzichtig onder mijn shirt omhoog.
Ik hou mijn adem in en geniet met mijn ogen dicht. Tot ik zijn hand ergens anders voel en wrijft hij licht. Een warm, zacht en kloppend gevoel lijkt zich op te bouwen vanuit mijn onderbuik.
"Zeg het, als ik moet stoppen." Zijn stem klinkt hees en schor tegelijk.
Heel even geniet ik ervan en verplaatst hij zijn hand, om zachtjes te wrijven. Even schok ik over mijn lichaam. "Harry..."
Zelfs zijn naam is genoeg of hij trekt zijn hand terug en zit ik weer bij hem op schoot. "We hebben geen haast, maar ik moet het zeggen, je bent prachtig en je reageert heerlijk," mompelt hij. "Zo maak je het me alleen maar lastiger. Het liefst zou ik je mee naar boven willen nemen."
Door die woorden, kijk ik hem aan. "Dat nog niet," beken ik zacht. Maar wat hij net met me deed, was inderdaad heerlijk.
"Ik heb nog nooit een belofte verbroken, Gina, en dat ga ik nu niet doen ook. Straks als ik thuis ben, ga ik wel onder een koude douche." Hij pakt mijn hand en stuurt die een bepaalde kant op. "Dat doe jij bij mij, lieverd."
Zodra ik voel, wat hij bedoelt, trek ik mijn hand al terug. "Misschien over een week of zo. Je maakt me het me wel moeilijker."
Harry schudt echter zijn hoofd. "Wanneer je het echt wilt en er voor duizend procent achter staat. Niet eerder, ik kan nog wel even wachten."
“Zullen we dan maar de kerstboom op gaan tuigen, dat hebben we nog niet gedaan.” Ik trek mijn shirt recht en ga ik rechtop staan.
Reageer (4)
Iedere jongen zou dit moeten lezen, dit is precies hoe je hoort om te gaan met een meisje. Is dat nou echt zo moeilijk
8 jaar geledensnel verder
8 jaar geledenHij is zoo ontzettend lief!!
8 jaar geledenPfiee echt n droomjongen maak je ervan gheheh love it babe! && ik ben ook benieuwd hoe het afloopt...
Lovess xx
De openhaard word wel hun ding lekker schattig en ooh harry babe heb je een stijve. Wat cute je zult toch nog even moeten wachten hehe
8 jaar geledenHou van je