Foto bij **023**

Gina Michaels

Een weekendje naar mijn opa en oma zou op zich wel leuk zijn maar wanneer dan? Nog steeds ben ik niet vergeten wat Emily gezegd heeft gister. Heel even en het is alweer kerstvakantie. God, wat gaat het snel. Hm, bijna twee weken een relatie. Morgen zie ik Harry weer. Het volgende moment gaat mijn telefoon terwijl ik net met wat moeite mijn kerstboom van de zolder haal. Met een zucht, gooi ik het pakketje van de trap af. Zo, dat scheelt weer. Straks tennissen en dan heb ik de boom alvast klaar staan. Nu pak ik eerst mijn telefoon en kijk ik van wie het berichtje is. Harry.
<< Hallo schat, veel plezier met tennissen straks. Doe Emily de groeten van me en geef Luna een kus voor me. Morgen zie ik je weer. Kan niet wachten. <3
Lees ik glimlachend.
>> Hey lieverd, dank je. Zal ik doen en dat kleintje zie je morgen. Ik haal net de kerstboom van zolder. Ja, een nep ding, maar die gaat wel langer mee. Morgen samen optuigen, XD. Love you
<< Sweety, daar kun je ook mee wachten en dan help ik je. En er is niks mis mee met een nep boom. Heb ik ook vanwege mijn hooikoorts. Morgen weer samen. Ehm, zaterdag shoppen? Moet nog een cadeau voor Lou hebben.
>> Harry, lieverd, mijn broer komt zaterdag om twee uur. Had ik al gezegd. Tenzij we in zaterdagochtend gaan shoppen. Is maar een idee.
<< Ik had voor vrijdag in gedachten om naar de film te gaan en dan liggen we op een normale tijd in bed. Dus zaterdagochtend shoppen voor Lou's cadeau. Zijn we op tijd terug voor als je broer komt. ;p


Hm, vrijdag naar de film. Wacht, hij wilt dus echt dat mensen weten dat we samen zijn. Vanzelf voel ik me wat nerveus voor vrijdag. O jee, waar moet ik dan rekening mee houden? Gaan ze foto's maken?
>> Harry, als we gaan winkelen. Gaan we dan met zijn 2-en? Waar moet ik rekening mee houden?
<< Nee, Preston gaat dan mee en hij houdt de fans wel op een afstand. Maar voor vrijdag, als alles goed gaat, hoef ik hem dan niet te bellen. Wel voor zaterdag, heb hem net al gebeld en komt hij ons ophalen.
<< En er zullen foto's gemaakt worden van ons. Fans zullen proberen om bij mij terecht te komen, daarom gaat Preston mee. Het komt goed, echt waar. Morgen ben ik eerst bij jou, sweety. Straks ga je eerst tennissen met Emily.
>> Dat is waar. Ik zie je morgen weer en dan eerst de kerstboom optuigen. Kom je voor het eten of erna?
<< Ervoor, en dan samen weer koken. Ik kijk er al naar uit. Tot morgen, sweety.
>> Tot morgen, ik moet nog wat doen en daarna kan ik naar huis. Eten en mijn sporttas inpakken.


Zoals afgesproken sta ik om half acht bij Emily voor de deur en komt ze al vrolijk naar buiten.
Om eerst haar tas op de achterbank te zetten en komt ze naast me zitten. "Hallo schat, lang niet gezien."
"Je hebt me gister nog gezien," mompel ik naar haar en rij ik naar het tenniscentrum. Wat nog niet eens een kwartier duurt.
Grinnikend schud ze haar hoofd. "Weet ik wel. Momenteel geniet ik er van want morgen komt je lover."
Ja, dat weet ik. Tegelijk denk ik weer aan aankomende zaterdag. Om dan te gaan shoppen voor Louis' verjaardagscadeau en dat er dan iemand van beveiliging mee gaat. "Dan gaan we, na het eten, de kerstboom optuigen. Dat is afgelopen weekend niet gebeurd."
"Wat? Anders zou je kerstboom nu al overeind staan..."
"Die staat overeind maar alleen nog optuigen en dat wilde Harry samen met mij doen," onderbreek ik haar als ik mijn auto parkeer.
Vervolgens stappen we al uit. "Jij hebt echt een romantische, charmante en lieve vent te pakken. Laat hem niet gaan, Gina." Ze slaat haar arm om me heen terwijl we naar de ingang lopen.
Ik schud mijn hoofd. "Was ik ook niet van plan. Hij is ook echt heel erg lief en romantisch," beaam ik.

Hijgend kijkt Emily me wat boos aan. "Wie is er nu gefrustreerd, hè."
"Em, dat komt door aanstaande zaterdag." Wat buiten adem pak ik mijn fles water. "Dan gaan we shoppen voor Louis verjaardagscadeau en dan gaat Preston mee, zijn beveiliging. Schijnbaar komt dan de media op hem af en fans ook. Dat is voor mij voor het eerst."
Begrijpend neemt Emily zelf een paar slokken. "Vandaar, dit zijn eerder de zenuwen die al opspelen. Bespreek je dat wel met Harry?"
Nu knik ik al. "Ja, morgen zie ik hem en dan kan ik het echt zeggen. Zo in een Whatsapp gesprek, is dan niet ideaal."
Waar ze het mee eens is. "Dan is het goed. En klopt, Whatsapp kan soms handig zijn maar dat soort gesprekken hoor je niet via de telefoon te doen."
"Vind ik dus ook. Zullen we weer, en bij voorbaat sorry..."
"Joh, laat gaan, ik was de vorige keer weer wat geïrriteerd en dat kwam door mijn ex," haalt ze haar schouders op. "Kan gebeuren, maar hoe lang wil je nog wachten? Als Harry nu soms naast je kan liggen, zal hij het ongetwijfeld met koude douches doen," grijnst ze nu.
Daardoor kijk ik haar zwijgend aan. Dat is inderdaad een goede vraag. Hoe lang wil ik Harry nog laten wachten? "Wat is normaal in een relatie! Dat je zeker de eerste maand afwacht!"
Lachend slaat ze de bal mijn kant op. "Je moet doen waar jij je goed bij voelt! Je weet als geen ander wanneer je verder wilt en wanneer de tijd er naar is! Niet overhaasten, schat!"
Daar hou ik het maar bij want niet iedereen in het tenniscentrum hoeft te weten waar we het over hebben. Bijna twee weken een relatie en ja, hij blijft soms slapen. Met een zwaai, sla ik de bal terug naar Emily. Zou het echt lastig zijn voor hem? Ik kan het morgen vragen. Weer dat de bal mijn kant op komt en sla ik die terug. Het is dan niet echt de eerste keer meer maar zo zal het vast wel aanvoelen. Opeens mis ik de bal. Na een paar keer te stuiteren, sla ik de bal naar mijn vriendin. Voor de tweede keer dat ik de bal mis.
"Lieverd, wat is er? Je lijkt er niet helemaal bij te zijn. Net was je nog gefrustreerd over aanstaande zaterdag omdat je dan in het openbaar komt met Harry maar nu zit je ergens anders met je gedachten." Emily staat bij me en legt ze haar armen om me heen.
Even slik ik moeizaam. "Het is gewoon... Het is dan niet echt... Hoe weet ik wanneer ik verder wil dan een zoen," vraag ik kleintjes.
Ze grinnikt wat en geeft me een kus op mijn wang. "Je moet in ieder geval naar jezelf luisteren. Geef het aan bij Harry en hij zal vast proberen om verder te gaan. Zelf weet je of je het toe wilt staan of niet," vertelt ze mij. "En vergeet niet dat hij zich nooit aan je op zal dringen. Als jij zegt stop, zal hij ongetwijfeld stoppen, daar ben ik van overtuigt."
"Dank je," glimlach ik flauwtjes.
Om me te omhelzen. "Altijd lieverd, en vergeet niet dat je verleden je nog iets tegen houdt. Alleen jij kan daar wat aan doen dus de tip die ik je daar op kan geven, is dat je hem pas toestaat in het weekend. Hoewel ik niet denk dat Harry je zomaar in de steek laat, die vent is verliefd op je. Hij laat rozen bezorgen bij je, terwijl die nu juist best prijzig zijn, hij verwent je met ontbijt in bed en het belangrijkste is dat hij zijn handen thuis weet te houden wanneer hij naast je in bed ligt. Dat getuigt van heel wat geduld. Het komt goed, schat," verzekert ze mij.
Waardoor ik haar terug knuffel. Ik weet dat ik altijd naar haar toe kan gaan als ik ergens mee zit. "Ik zal het hoe dan ook morgen tegen Harry zeggen," beloof ik haar.
"Moet je doen, daar zal hij echt wel begrip voor hebben. Zullen we nog of stoppen we voor vandaag," wilt ze weten.
Even denk ik na. "Laten we maar stoppen. Ik ben er toch niet helemaal bij," geef ik aan.

Reageer (2)

  • CaptainChaos0

    Aahww hoe blij ik weer Ben met dit stukje al wil ik wel even reageren op Malikx Lieve schat ook voor jou zal er zo iemand komen alleen het wachten erop kan Helaas lang duren

    8 jaar geleden
  • Malikx

    Ooojh inderdaad em je kiest er zelf voor wanneer je er klaar voor bent
    En hazz is zeker zen keper damn die gast.. Ik word down omdat ik weet dat ik nooit zo iemand ga vinden.. Hah.

    Hou van je

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen