Foto bij **021**

Gina Michaels

Van lichte kusjes wordt ik wakker en doe ik langzaam mijn ogen open. Om Harry op de rand van het bed te zien zitten en blijkt hij zelfs een trainingsbroek aan te hebben.
"Goeden morgen schat," glimlacht hij. "Ik heb ontbijt bij me."
Dan ruik ik inderdaad koffie en kijk ik naar mijn nachtkastje. Afgezien dat het bij twaalf uur is, staat er ook een vol dienblad met roereieren, spek en toast. "Hm, goeden morgen, lieverd." Ik wrijf de slaap uit mijn ogen en druk ik een kus op zijn lippen. "Ziet er lekker uit." Echt, om weer verrast te worden met een ontbijt op bed. Heerlijk.
"Nog een klein dingetje," zegt Harry en tovert hij een roos achter zijn rug vandaan. "Dat moest er gewoon nog bij, vind ik."
Terwijl ik mijn kussen omhoog trek en tegen het hoofdeinde steun, komt Harry alweer naast me zitten met het dienblad op zijn schoot. "Je verwent me," mompel ik nog met een geeuw.
Hij humt wat. "Dat mag ik want je bent mijn vriendin." Om mij mijn koffie te overhandigen.
"Harry, lieverd, kleine dingetjes, ik zou eerlijk waar niet eens weten hoe veel je hebt. Het gaat me om het gebaar, en dat je er bent is genoeg voor me," reageer ik. "Het gaat me totaal niet om het geld, alsjeblieft."
Een grijns zegt echter genoeg. "Weet ik wel, en wil je het echt weten?" Twee groene ogen kijken me aan. "Ik ben al miljonair," fluistert hij in mijn oor.
Hoewel hij geen exact bedrag in mijn oor fluistert, ben ik toch al onder de indruk. "Wacht, je zingt net drie jaar en je bent al miljonair?"
Knikkend hoor ik een bevestigend geluidje. "Ja, en dat wordt vanzelf meer want we touren nog steeds. De aankomende tour bestaat uit drie delen en, ja, ik zal niet te veel zeggen."
Zonder nog een geluid te maken, kijk ik hem verbijsterd aan. Dus hij is nu, terwijl hij negentien is, al miljonair? "Harry," fluister ik nog zachter dan eerst. "Denk je dan dat je fans gaan denken dat ik misschien achter je geld aan zit?" Ik durf er haast niet aan te denken, maar toch wil ik er op voorbereid zijn.
Wat verdrietig knikt hij. "Ja, er zullen fans zijn, die dat denken en je misschien daar ook voor uit gaan maken. Ik weet dat je dat niet zal doen. Je hebt je eigen werk en je spaart zelf om leuke dingen te kunnen doen."
"Helemaal waar, en knoop dat in je oren." Ik zet mijn koffie weg, en daarna het dienblad, om hem te kunnen knuffelen. "Ik hou van jou."
Harry lacht wat en knuffelt hij me terug. "Nou, kom op, ontbijten en daarna douchen en aankleden. Hoe laat komt je moeder?" Tegelijk laat hij me alweer los.
"Om drie uur," antwoord ik.
De glimlach, die ook in zijn ogen te zien is, verraad dat hij zich gelukkig voelt. "Is er nog iets dat ik zou moeten weten van je moeder? En komt ze niet met haar vriend?"
Nu schud ik mijn hoofd. "Nee, niet dat ik me kan bedenken. En ze heeft een LAT relatie, zo vaak zie ik haar vriend anders niet om hem echt te kennen."

Wanneer het bijna drie uur is, loopt Harry nog rond in de woonkamer. Alsof hij wilt weten dat alles in orde is, voordat hij mijn moeder ontmoet. Zoals altijd heeft hij een zwarte strakke broek aan met een frisse overhemd, waarvan alleen de bovenste twee knoopjes los zijn.
"Lieverd, relax, het komt goed. Mijn moeder is net als mij, een knuffelaar, vriendelijk en moeilijk kwaad te krijgen," grinnik ik terwijl ik mijn armen om zijn middel sla.
Daarop liggen zijn armen weer om mijn nek en trekt hij me dichter tegen hem aan. "Dus je hebt het van je moeder dat je een knuffelaar bent."
Als de bel gaat, lopen we samen naar de hal en doe ik open. "Hey mam," zeg ik en omhels ik haar gelijk.
"Hallo lieverd," glimlacht ze terug en krijg ik nog een kus op mijn wang van haar.
Om me dan om te draaien. "Harry, dit is mijn moeder, mam, dit is Harry," stel ik hen aan elkaar voor.
"Georgina, leuk je te ontmoeten." Mijn moeder omhelst Harry dan en geeft ze hem een kus op zijn wang. "Je kunt me gewoon normaal aanspreken of zelfs mam noemen, wat jij wilt," vervolgt ze en zie ik een knipoog van haar.
Lachend gaat Harry naar de keuken voor wat te drinken.
"Hm, hij ziet er zeker leuk uit, schat," mompelt ze naar mij en gaan we naar de woonkamer.
Ik stoot een kort protesterend geluidje uit. "Mam, je hebt een vriend," herinner ik haar.
"Dus, ik heb ogen, dus ik kijk, en je vent ziet er goed uit. Behandelt hij je normaal..."
"Vanochtend ontbijt in bed, ze heeft mijn ouders al ontmoet, en mijn vrienden," legt Harry opeens uit terwijl hij terug komt. Daarbij haar vraag beantwoordend.
Daardoor kijk ik naar hem. "Als je zijn karakter bedoelt, hij is lief, zorgzaam, attent, geduldig en beschermend."
Harry komt naast me zitten en krijg ik een kop thee van hem. "En jij bent eveneens lief, een knuffelaar, vriendelijk en geduldig." Om er nog heel zachtjes 'en de mijne' achteraan te fluisteren maar dat is schijnbaar voor mij bedoelt en niet voor mijn moeder.
"Oké, het is te zien dat jullie gek zijn op elkaar. Harry wat doe je voor werk?" Mijn moeder zit er niet mee als Harry nog een arm om me heen legt.
Kort kijkt hij mij aan. "Ik zing," antwoord hij. "Samen met nog vier anderen zit ik in een band en in het nieuwe jaar beginnen we met de nieuwe tour in zuid Amerika. Hopelijk dat Gina dan met me mee kan."
Mijn moeders mond valt open van verbazing. "Je... je zingt?"
Nu knik ik. "Ja, en ik heb zijn vrienden al ontmoet. Daar zit Niall ook bij, dus nu weet ik waarom hij opeens verdween."
Deze keer lijkt mijn moeder geschokt te zijn. "Wat? Zit Niall..."
"Ja, maar ik heb een relatie met Gina en ik laat haar niet zo maar in de steek. Ze heeft me al verteld wat er gebeurd is," onderbreekt Harry haar. "Het mooie eraan is dat zij het al achter zich kan laten en daar ben ik blij mee."
Een vertederde blik is bij mijn moeder te zien. "Haal het niet in je hoofd om haar in de steek te laten, jongeman, want dan kom ik achter je aan," waarschuwt ze hem.
"Ik wil haar niet kwijt... mam," komt het aarzelend van hem.
Dat is tot we kunnen zien dat mijn moeders ogen nog meer stralen. "Zo mag je mij wel noemen. Doe jij hetzelfde bij zijn ouders?"
Met een glimlach knik ik. "Ja."
Vervolgens komt mijn moeder met verhalen over mij van vroeger. Wat gelukkig nog redelijk mee valt, vergeleken met de dingen die Emily wist te vertellen over me.

"Doei mam, en doe je vriend de groeten van me," zeg ik terwijl ik afscheid neem.
Lachend geeft ze me een kus op mijn wang. "Zal ik doen, ik heb hem gister gezien en woensdag pas weer. Doei Harry, leuk je te ontmoeten, en tot de volgende keer."
"Absoluut," grijnst hij en omhelzen ze elkaar kort. "Tot de volgende keer."
Daarna is mijn moeder weg en gaan we terug naar binnen. Waar ik de keuken begin op te ruimen. Meer omdat mijn moeder nog gebleven is voor het eten. "Nou, het viel nog redelijk mee."
Harry helpt me gelijk al. "Inderdaad, maar het is toch de eerste ontmoeting en vaak gaat het om de eerste indruk," vertelt hij en slaat hij zijn armen om mijn middel. "Je hebt een leuke en lieve moeder. Ik kan zien dat jullie op elkaar lijken."
"Ja, ik weet het. Ik lijk meer op mijn moeder dan op mijn vader," knik ik en laat ik de wasbak vollopen. "Eerst de afwas en daarna met een glas wijn naar de woonkamer?"
Knikkend pakt hij al een theedoek om te helpen.
Waardoor het veel sneller gaat en zijn we binnen twintig minuten klaar. Met de keuken schoon en de tafel afgeruimd, gaan we met onze glas wijn naar de woonkamer. "Dus, twee weken dat we elkaar kennen, een week een relatie en dan kennen we elkaars familie en vrienden."
"Dat komt ook omdat onze families wel heel nieuwsgierig zijn. Straks komt nog het voorstel om de kerst op te splitsen. Hoe wil je dat dan doen?" Harry kijkt me aan over zijn glas wijn.
Met een grijns, aai ik Luna, die op zijn schoot is gekropen. "Kerstavond voor ons, en dat we op de eerste kerstdag samen kunnen ontbijten. De avonden kunnen we verdelen zodat we eerst naar jouw ouders gaan en daarna naar mijn moeder," stel ik voor.
"Hm, straks wel eerst nog kerstinkopen doen en... Zullen we dan hier bij jou de kerstboom opzetten en optuigen," vraagt hij.
Al knikkend stem ik in. Ten slotte heeft Harry een paar keer gezegd dat hij veel liever bij mij is.

Reageer (1)

  • Malikx

    Ooh hoe schattig! Harry je bent een man naar men hart! Je bent zi cute

    En gina lieverd je bent geweldig stay that way.

    Hou van je

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen