Foto bij **014**

Gina Michaels

Als ik wakker wordt, is dat van mijn wekker. Ik lag net zo lekker en een leuke droom. Dat Harry nog bij me is en dat hij een nachtje bij me is gebleven. Juist dan voel ik een zachte aanraking. Wacht, wat? Ik druk mijn wekker uit en draai ik me om.
Om Harry naast me te zien liggen en raak ik even in paniek. Heb ik hem al toe gestaan of zo? "Rustig, lieverd, dit is gewoon om te kijken of we naast elkaar kunnen liggen. Alleen knuffelen," mompelt hij met een schorre ochtendstem.
Alsof hij weet waar ik aan denk. "Sorry, en goeden morgen," reageer ik terug met een geeuw. "Ik ben het niet gewend dat er iemand naast me ligt." Even rek ik me uit.
"Geeft niet en ik wil je daarmee wel helpen want het is heerlijk om naast je te liggen. Samen wakker te worden." Zacht aait hij me over mijn wang. "Je slaapt zo lief, wist je dat?"
Ik ben nog maar net wakker of hij weet me al aan het blozen te krijgen. "Nee, want dan heb ik mijn ogen dicht," merk ik op en wrijf ik de slaap uit mijn ogen. "Maar ik heb koffie en ontbijt nodig. Over een uur moet ik in mijn auto zitten naar mijn werk."
"Dan gaan we ontbijten. Douche je in de ochtend?" Harry gaat uit bed en zie ik dat hij niks aan heeft behalve een boxershort.
Even kijk ik hem zwijgend aan terwijl hij al een broek aantrekt. "Anders douche jij en begin ik aan het ontbijt," stelt hij voor. "Wat eet jij voor je ontbijt, normaal gesproken."
Om te antwoorden met een kom cornflakes en melk. Samen met koffie. Daarna kan ik inderdaad naar de badkamer gaan.

Hoewel het even schrikken was, heb ik er van genoten om samen met Harry wakker te worden en te ontbijten. Nu zijn we allebei aangekleed en moet ik naar mijn werk. Hij gaat terug naar huis.
"Ik zie je woensdag," zeg ik en staan we nog in de hal van mijn huis.
Waarop hij knikt. "Tot woensdag, schat, ik hou van je." Vervolgens liggen zijn lippen op de mijne voor een lieve kus. "Misschien verras ik je wel," mompelt hij nog.
Wat me laat lachen. "Liever niet, en het duurt wel even voordat ik je de sleutel wil geven van mijn huis. Mits je die niet gaat misbruiken, natuurlijk."
"Ik zou niet durven. Nou, lopen, ik zou niet willen dat je dankzij mij te laat komt." Hij geeft me een zachte tik tegen mijn billen. "Woensdagavond pas en waarschijnlijk rond koffie tijd."
Met een glimlach, hang ik mijn tas over mijn arm. "Je mag ook rond etenstijd komen. Ik kook wel."
Het is te zien dat Harry naar de klok kijkt. "Je moet weg."
Knikkend trek ik zijn hoofd omlaag voor nog een kus. "Ik ga al. En jij ook want dan kan ik de deur op slot doen."
Beide lopen we nu naar buiten en doe ik de deur op slot. "Oké, tot woensdag en doe voorzichtig. Veel plezier met tennissen morgen."

Eenmaal op mijn werk houdt Jenni me tegen dat ik niet gelijk kan beginnen. "Oké, hoe was je etentje met je vent? Is het nu officieel?"
Nu knik ik naar haar en laat ik mijn ketting zien, die veilig onder mijn shirt zit. "Ja, hij heeft me gevraagd met deze ketting." Zelf heeft Harry zijn eigen ketting terug en heeft hij nog verteld dat hij er op aangesproken is, van waar zijn ketting gebleven is.
"Mooi, je straalt ook. Maar de week is weer begonnen, dus we moeten weer aan het werk." Jenni zucht even en kijkt ze naar de volle bak waar de bestellingen liggen.
Om haar een handje te helpen, pak ik al een stapeltje. "Tot straks." Met een kar ga ik aan de eerste bestelling beginnen.
Uiteraard dat iedereen nieuwsgierig is want ze willen allemaal weten hoe mijn vrijdagavond was en waar ik ben wezen eten met Harry. Toch houd het me niet op en voordat de lunchpauze begint, heb ik zeven bestellingen gelopen.
Ik zit net met mijn lunch en een kop thee als mijn telefoon gaat. Het geluid geeft duidelijk aan dat het een Whatsapp is.
>> Hey schat, hoe gaat het op je werk? Mis je. xx
Harry, staat er bovenaan het gesprek.
<< Hi lieverd, gaat goed. En mis jou ook. Iedereen wilt weten hoe het was om te gaan uiteten? Argh, om gek van te worden.
>> Is dat zo erg dan??
<< Het uiteten niet, maar gelijk tig vragen erover. Ze doen alsof ik nog een baby ben, die voor het eerst een relatie heb. *snik*
>> Ach, ze bedoelen het goed. Wat ga je vanavond doen?
<< Of naar de sportschool of zwemmen. Een van die twee. Ik vraag Emily wel mee.
>> Zwemmen? Ik zou je best in een bikini willen zien. :p
<< Haha, nee, nog te vroeg voor. Behalve dat is het niet bevordelijk voor je nachtrust. Was het lastig om naast me te liggen afgelopen nacht??
>> Pff, te vroeg. En wat maakt dat nou uit. Het is heerlijk om je in mijn armen te hebben. Ik geef toe dat het soms lastig kan zijn maar het feit dat ik je vast kan houden, staat daarboven. Wil het liefst vaker naast je liggen. *idee*
<< Dan moet je straks vaker een koude douche nemen. Dat wil ik je niet aan doen. Eerst in het komende weekend je moeder ontmoeten en zondag mijn moeder.
>> Daar zullen ze blij mee zijn. Ik had mijn mond moeten houden. We zijn nog maar net echt samen en je dan al thuis voorstellen. *zucht*
<< LOL, maar ik heb hetzelfde. Maak je niet druk. Ze kan je alleen voor schut zetten door je baby boek tevoorschijn te halen. Geloof me, gaat mijn moeder ook nog wel doen.


"Gina, de lunchpauze is voorbij. Kom je nog?"
Daardoor kijk ik op en naar de klok. Al half een, het gaat soms echt snel. "Ja, ik kom eraan," beloof ik al.
<< Moet weer gaan, lieverd, lunchpauze zit erop. Bestellingen liggen op me te wachten.
>> Werkse, en ik hoor je vanavond. Ik bel je nog wel. <3

Ik stop mijn telefoon terug in mijn broekzak en ga ik weer aan het werk. Om deze keer wel tien bestellingen te verwerken.

Opgelucht ben ik weer thuis en duurt het nog geen vijf minuten of de bel gaat. Emily. Zeg gebruik je sleutel, die heb je niet voor niks gekregen. Gelukkig gaat de deur dan ook open.
Emily staat dan in de deuropening naar de woonkamer. "Geen zin om open te doen of zo? En hoe moet ik weten wanneer Harry hier is?"
Ik rol met mijn ogen naar haar. "Ik heb met Harry afgesproken dat we elkaar op woensdag zien en in het weekend."
"Oh, dus de andere dagen zijn voor ons? Goed om te weten waar ik dan sta." Ze laat zich op de bank vallen. "Wat wilde je gaan doen?"
Nadenkend gebaar ik naar het tweede glas drinken, dat voor haar is. "Zwemmen of fitnessen," vraag ik.
Dankbaar neemt ze een paar slokken. "Doe dan maar zwemmen. Meer ontspannen want morgen gaan we weer tennissen," knikt ze dan. "Dus, je weekenden zien er tegenwoordig wel anders uit. Wat ga je aankomend weekend doen?"
Nu schiet ik in de lach. "Zaterdag gaan we naar zijn ouders en zondag komt mijn moeder langs."
Met grote ogen kijkt Emily me aan. "Dat is snel om elkaars familie te ontmoeten. Wil jij dat of hij?"
"Daar hadden we niet veel over te zeggen. Mijn moeder weet al dat ik iemand heb en ze wilde hem leren kennen. Hetzelfde kan gezegd worden van Harry's familie," zucht ik. "Het is meer onze eigen schuld want we praten over elkaar bij onze ouders, dus ja, dan willen ze de ander ontmoeten. Maar dat hebben we expres nog uitgesteld tot het aankomende weekend."
Emily schudt met haar hoofd. "Lieve schat, elkaars familie ontmoeten is net zo iets als wanneer je voor het eerst het bed deelt samen. Het zegt hoe serieus de relatie is tussen jullie. Neem je tijd en geniet ervan."
"Daar heb ik ook geen haast mee. Ik heb hem al verteld waarom ik wil wachten en wat de reden er achter is," leg ik uit.
Om trots te knikken. "Mooi, het is niet iets om trots op te zijn maar het is een reden die hij hoort te respecteren, in plaats van jou binnen een maand naar de slaapkamer te ontvoeren, bij wijze van spreken."
Ik laat een afkeurend geluidje horen. "Nee, dat zou hij nooit doen. En dat heeft hij me beloofd. Hoewel we het bed niet op die manier delen, is hij wel afgelopen nacht gebleven."
Weer dat ze flink verbaasd is. "En totaal geen verdere toenadering? Wauw, ik sta versteld, maar lieverd, hou hem vast. Harry is duidelijk iemand met hart van goud en hij schijnt heel geduldig te zijn."
"Doe ik ook, ik ga mijn spullen pakken en dan gaan we zwemmen," reageer ik en sta ik op. "Ik rij deze keer wel."

Reageer (2)

  • CaptainChaos0

    Harry is zo'n lieverd echt waar nu ben ik wel benieuwd hoe ze gaat reageren als ze weet dat Niall een van harry's vrienden is..

    Go on babe!! Loves xx

    8 jaar geleden
  • Malikx

    Best spannend de eerte keer familie ontmoete. En harry je bent zo'n schatje!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen